ik moet en ik zal en ik wil per se....

A

Anoniem

Guest
los staan!!!! Maar steeds als ik dat probeer en dan heel enthousiast ga bewegen dan val ik zo op mijn billen. Mamma en pappa zeggen al dat ik blij moet zijn dat ik er een luier omheen heb maar ik wil zo graag los staan. Ik kan wel al van de bank naar de tafel een stapje los doen maar ik wil zo graag stil kunnen staan. Kunnen jullie dat al en hoe doen jullie dat???

Groetjes van Stijn

Hoi Stijn,

Ik vind het al knap dat bje uberhaupt staat!!!!!!!!!
Ik kan nog niet eens alleen zitten.Ik vergeet namelijk dat als ik mocht vallen een armpje of iets neer tezetten, dus ik knal altijd met mijnhoofd op de grond. STom hé! Maarja wel gezellig hoor, nu zit mama altjd bij mij te spelen! Misschien dat ik het zo nog wel een tijdje volhoud hahahha

Maareeeee je moet maar evne zelf uitzoeken hoe je moet lopen, aan mij heb je niets!

Liefs Rik

en Saskia de mama

Nou ik , Tiango, wil ook alleen maar staan en lopen..
Maar als mama of papa het probeerd om het met 1 handje te doen dan loop
ik alsof ik gedronken heb...
En zitten gaat ook wel goed voor een paar minuten, en dan val ik om, en inderdaad ook op mijn hoofdje....

haha

Hoi Stijn,

Lopen kan ik ook nog niet, maar gisteren heb ik wel wat nieuws aan papa en mama laten zien.
Ik ging namelijk aan de box staan en ik had de spijlen vast. En om papa en mama even extra trots te laten zijn liet ik ook even zien dat ik het ook met 1 hand kan

Succes met stappen en hopelijk kan ik het binnenkort ook!

Groetjes,
Lindy

Hoi Stijn,

Ik kan ook al heel goed staan, maar kan dan niet meer gaan zitten. Mijn beentje worden dan zo moe dat ik ga huilen totdat mama of papa komt en die zetten mij dan weer op mijn billen op de grond.
Alleen ben ik dan zo eigenwijs om meteen maar weer te gaan staan, want dat vind ik het leukste wat er is, staan en proberen overal langsaf te lopen.

Vallen op mijn billen weet ik dus niet wat dat is, ik kan dus ook niet zeggen hoe je het niet moet doen.
Veel succes met proberen te lopen, ga ik dat morgen ook weer doen. Lekker op ontdekkingstocht.

gr Daan

hey stijn,

als ik aan mama`s handje een paar stappen zet vraagt ze iedere keer hoeveel glaasjes ik al op heb! wat ze daar nu mee bedoelt?
maar ik kan dus nog niet los staan , ik heb ze net vandaag eens laten zien dat ik gerust in de box kan staan, alles op zijn tijd hoor vind ik...
ik ga dan wel weer op mijn billen zitten dat vind ze dan erg leuk natuurlijk...

veel succes met oefenen jullie allemaal he...

groetjes roan

Hoi Stijn,

ik ben ook niet zo vlug als jou hoor. Ik begin het kruipen/tijgeren nu onder de knie te krijgen, maar geef het wel snel op hoor. Want het gaat niet snel genoeg voor mij.
Wel doen papa en mama regelmatig met mij proberen stapjes te zetten, en dat gaat niet altijd goed. Maar oefening baart kunst, zeggen ze dan.
Ook lag ik gisteren op de grond, en ineens zat ik bijna!! Ik hoop dat ik snel wat meer kan, dan hetgeen wat ik nu kan, want dan wordt ik toch wat vrolijker denk ik.

Groetjes Dylano.

Hoi allemaal,

mam hoopt ook dat ik vlug ga lopen want ik ben nu volgens haar af en toe een sjaggetijntje omdat ik het zo graag wil maar het me niet lukt.

Wat ik ook heel leuk vind om te doen is met verschonen en aankleden gaan staan op de commode en dan flink aan mamma hangen. En als ik dan mijn evenwicht dreig te verliezen pak ik mamma gewoon vast aan haar haren. Dan roept ze hard auw en moet ik zo lachten.

Ik ga tegenwordig ook staan in de wandelwagen zodra mijn tuigje los is en nu doet mamma dus voortaan eerst mijn jas uit voordat ik los mag. Flauw he, want er is toch altijd iemand bij me om me op te vangen???

Verder ben ik gisteren een stukje de trap op geklommen. Dat is leuk joh. Dan zie je alles van veel hoger. Dat moeten jullie ook eens proberen. En als pappa of mamma in paniek raakt ga je gewoon heel trots kijken.

Groetjes van Stijn

Terug
Bovenaan