Ik moet even klagen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Normaal gesproken hou ik er niet van om uitgebreid te klagen. Ik krijg ten slotte een kindje en dat is toch alleen maar fijn?

Nou vannacht even niet. Ik heb tot 9 uur vanmorgen wakker gelegen i.v.m. pijn. Ik heb al een tijd last van bekkenpijn en wordt a.s. dinsdag onderzocht op bekkeninstabiliteit. Tot nu toe ging het wel, maar ik verging vannacht van de pijn in m'n bekken, heupen, bovenbenen, knieën, onderbenen en onderrug.  Hoe ik ook lag, alles deed zeer. Ik kon wel janken van de  frustratie  (maar ja, dat helpt ook niet).

Pas rond een uur of 9 viel ik in slaap en ik ben dus maar even blijven liggen tot 12 uur om toch nog wat slaap te krijgen. Het is gelukkig niet iedere nacht zo erg, maar het lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik hoop dat ze dinsdag wat voor me kunnen doen, want als het zo nog een paar weken moet...

Iemand die hetzelfde meemaakt?

Bedankt voor het luisteren.
Groetjes, Marisa

Hoi,
Ook al is het fijn dat je een kindje krijgt, je mag van mij best wel klagen hoor. Want het kan idd erg vervelend zijn allemaal. Ik hoop idd dat ze je kunnen helpen een dinsdag, want je moet nog best lang en als je er nu al niet van kan slapen..
Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes Sil

Hoi hoi,

Oh dat is wel heel erg vervelend hoor als je er zoveel last van heb, een vriendin van mij die is nu 27 wk zwanger en heeft er ook al weken last van en die is blij als de kleine komt.

Nou ik wens je veel sterkte en hopelijk wordt het wat minder, en klagen mag he altijd wanneer je maar wilt.

Gr Fruit Girl

Bedankt alvast voor de lieve reacties. Ik ben al een stuk blijer. We zijn net voor een echo geweest en dat was heel leuk. Mijn placenta ligt goed (dus ik mag thuisbevallen), de groei van de baby is goed, vruchtwater ook (standaard controles).

En.... we hebben onze meid voor het eerst goed kunnen zien! Eerst wat handjes en voetjes maar al snel kwam haar gezichtje in beeld. Iets wat we voorheen nog niet hebben kunnen zien. Ze lag heerlijk te slapen en te duimen. Op zo'n moment weet je weer waar je het voor doet.

Dus ondanks dat ik super moe ben, ben ik wel erg blij. Ik ga even lekker een kopje thee zetten en samen met Dr. Phil en Oprah vieren dat we ons meisje zo goed hebben kunnen zien. Wat een schatje! (maar dat vind vast iedere moeder van haar kindje).

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan