ik moet even klagen

ik haaaaat haat haat haaaaaat mijn baan sorry dit moet even. ben 1,5 week ziek thuis geweest en vandaag weer voor het eerst gaan werken, omdat ik vandaag voor het eerst niet misselijk was. Nu begonnen we met werkoverleg en daar kreeg ik al meteen weer hoofdpijn van, want het kwam er op neer degene uit ons team die zn targets niet haalt voor 1 aug. mag ophoepelen. Nou weet ik zeker dat ik dat niet ga halen want het is onmenselijk wat zij vragen, dan mag je echt letterlijk het hele team wel gaan ontslaan we zijn toch verdomme geen robots!

aan de ene kant boeit het me niet zoveel want ik vond het al veel langer niet leuk meer, maar het is gewoon de manier waarop...

ik werk op het contactcenter van het uwv en een aantal dingen die ze van mij verlangen zijn 40 uur beschikbaar zijn terwijl je een contract krijgt van 24-32 uur. ong. 100 gesprekken op een dag voeren, elk gesprek moet binnen 300 seconde zijn afgerond. Bij elke klant dezelfde openings en afsluitzin gebruiken de vraag samenvatten. je wordt op afstand meegeluisterd dus als je dat niet zegt krijg je een fout en bij zoveel fout lig je er ook uit. (sja zo wordt je vanzelf wel een robot). En dit is nog maar een klein onderdeel van wat je allemaal moet daarzo. Ik krijg dat noooooooit allemaal op orde voor 1 aug.

het enige waar ik nog voor blijf is het loon dat voor mijn leeftijd aso hoog is.

grrr wat een kutzooi!!

Jeetjemina Dbby, wat een dikke ellende zeg daar bij het uwv....had ik nooit verwacht dat daar, juist daar zo met mensen wordt om gegaan! Vind het een schande.

Je doet je best en waarschijnlijk meer dan je best en meer kunnen ze niet verwachten! 100 gesprekken per dag? Dat is echt giga, er zijn toch ook memsen die meer als 300 sec nodig hebben voor hun verhaal?

Ik kan je niet goed helpen en het is een klote situatie, zeker nu je in verwachting bent maar als je je al zo klote voelt daar dan is het misschien geen drama als je daar weg gaat per Aug.....je wordt alleen waarschijnlijk nergens anders meer aangenomen.

Wat een dilemma zeg! Pfff.....en nog iets: ala je je nog steeds niet goed voelt, dan ga je gewoon naar huis hoor meid! Zou dikke schijt aan ze hebben, zeker nu!

Sterkte lieverd! Liefs Lynn.

ja je zou denken dat het juist daar soepel geregeld is maar nee dus! het is keihard doorbikkelen elke dag weer. er zijn idd mensen die meer tijd nodig hebben, maar dat moet je dan maar afkappen. Zo hebben ze ook een klanttevredenheidsonderzoek dus de klant kan een cijfer tussen de 1 en 5 geven. Zij zijn er van overtuigd dat je het 100% zelf in de hand hebt wat die klant gaat intypen pff! :s

ik krijg nu idd geen andere baan, maar weet nu wel precies waar ik recht op heb met al die stomme regeltjes. nadeel is ook nog eens dat ik daar via een uitzendbureau werk al 3 jaar en ELKE keer als ik ziek ben gaat er iets mis met mijn loon. of ik krijg te weinig of ik krijg het helemaal niet. Er werken echt achterlijke mensen daar kan me er zo boos om maken echt de tranen lopen alweer over mn wangen.

xxx

Grote bedrijven, callcenters en zo voorts.... Allemaal een pot nat. Ik heb jaren bij Vodafone gewerkt. Altijd goede beoordelingen gehad. Toen werd ik zwanger van mijn zoontje en kreeg ineens geen vast co tract. Het erge is gewoon dan je 12 in een dozijn bent bij zon bedrijven! Een nummertje!

Wat een kutbedrinf dat UWV!!!!

Succes ermee, liefs

Lijkt me ook niks dat bellen. Echt een vervelende baan. En de eisen lijken mij onmogelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Maar het is niet goed als je al gelijk weer hoofdpijn hebt. Dat is erg slecht. Meid sterkte enig hoop dat het snel beter gaat op wat voor een manier dan ook.

Heej,
Balen zeg! Dit kan je er nou echt even niet bij hebben! Wat een mens onvriendelijk bedrijf is dat eigenlijk, het UWV! Had ik niet gedacht !
Hopelijk komt er snel een oplossing voor je frustraties en kan je je vol op gaan richten op je zwangerschap...zoals dat hoort!
Liefs Anneke

Echt te belachelijk voor woorden! Maar is het niet zo, dat zwangere vrouwen niet ontslagen mogen worden? Of ben ik dan te enthousiast?
Ik herken je gevoel wel een beetje. Ik heb ook totaal niet meer naar mijn zin op het werk, maar wat ik nu verdien in 3 dagen werken genoeg mensen 5 dagen voor. Ik vind het zo fijn om veel tijd met mijn dochtertje door te brengen, dus neem het voorlopig maar voor lief!
Heel veel sterkte!!

idd december 2011 mama maar dat is alleen als je een vast contract hebt. bij tijdelijk contract hoeven ze het niet te verlengen en via uitzendbureau kunnen ze praktisch elke dag van je af. ik zit er ook nog echt alleen voor het loon. we zullen zien hoe dit afloopt!

xxx

Terug
Bovenaan