ik moet even kwijt!!

Ik voel me zo gigantisch rot. Ik zit echt tegen janken aan. Mijn man moest weer zonodig overwerken, hij werkt voor zichzelf en is bij een kennis voor niks aan de gang. Geeft niks, maar ik wordt er nu echt ziek van!!! Ik ben echt ontzettend kwaad op hem. Hij begrijpt niet dat ik er ook wel eens lekker tussenuit wil!!! (mijn zoontje ligt om 7 uur op bed dus ik moet thuisblijven) terwijl ik zo graag even heerlijk in mijn eentje naar de stad was gegaan! Nou dat kan ik ook wel vergeten!!! Misschien speelt het feit dat ik zwanger ben ook wel mee... maar onderhand is hij elke avond weg!!! Als het zo door gaat ga ik een paar vaste avonden in de week in de zorg werken, en dan bekijkt hij het maar, dan moet hij een paar avonden alleen zitten (wat echt eigelijk nooit gebeurd, altijd kan ik oppassen)
Shit voel ik me giga shit!!
Sorry dat ik zo klaag maar aan wie moet ik het anders kwijt, vrienden zijn druk, mijn moeder wil ik er niet mee lastig vallen. Ik voel me gewoon even heel eenzaam.. en wil zo zo graag even weg!
Ik ga het hem goed zeggen vanavond, want het is nu genoeg geweest! Liever wat minder inkomen, dan dat hij altijd maar MOET WERKEN!
 
lekker he effe spuien.
maar ik kan er me bst iets bij voorstellen, je gevoelens zijn ook anders nu maar ik werk zelf dus in de zorg 3 avonden in de week en het is heerlijk om er effe tussenuit te zijn. je zit al heel de dag thuis bij wijze van spreken en dan 's avonds ook nog erbij.
praat er met je man over en kom tot een oplossing.

groetjes carola
 
Ik kan me voorstellen dat je er ff goed van baalt. Ik hoop dat je het vanavond met je man kunt uitpraten en dat jullie samen tot een goed compromis komen.

Succes!
 
Ja, probeer eens duidelijk te zijn. En zeg dat je je niet happy voelt zo. En probeer daarbij niet boos te worden. Dat werkt misschien alleen maar averechts. Of wat dacht je ervan om toch even een oppas te regelen en samen lekker gaan uiteten en praten.
Succes
 
tuurlijk mag je ff spuien.
kan me voorstellen dat je je zo rot voelt. maar jah, je hebt zelf voor hem gekozen. en ook dat je nu weer zwanger bent. ik neem aan dat ie niet nu opeens zo geworden is. je wist dat ie een workaholic was/is.
maar kan me voorstellen ja, dat je nu wat meer aandacht wilt vooral nu je zwanger bent. ik ken dat gevoel wel een beetje hoor.
ik kan je niks adviseren, dan erover te praten en misschien meer af te spreken met vrienden dan ofzo.
veel sterkte en kop op.
liefs van sandy
 
Ik ken het probleem! Mijn man neemt het er nu echt een beetje van. Ik mag in verband met mijn zwangerschap niet teveel doen en ben dus regelmatig thuis, maar ook ik wil wel eens af en toe eventjes het huis uit. Helaas is hij de laatste tijd erg veel op pad en zit ik dus thuis met mijn dochtertje van 15 maanden. Ik had vooral gisteren zo'n aanval. Zo graag heel eventjes alleen op stap willen! Even geen gejammer van mijn dochtertje en eventjes genieten van andere dingetjes! Ik ga er binnenkort dus wel over praten met mijn man, waant dit gaat zo niet langer...
 
Mijn vriend was/is er zo eentje van "nu kan het nog!". Met deze zin is hij veel gaan stappen voordat de bevalling kwam, gaan sporten etc etc. Hij is dan wel geen workaholic, maar het resultaat was hetzelfde... Vreselijk frustrerend omdat een maand na de bevalling ik opeens weer hoorde: "nu moet het weer kunnen"...

Anyway, dat heeft niet veel met jouw probleem te maken. Ik zou duidelijke afspraken maken. 1x per week een avond voor jezelf - zijn verantwoordelijkheid. Of meer, als je dat wenst. Misschien kijken of je kan regelen dat je 1x per maand met zijn tweeen iets leuks kan doen, een vaste oppas kan regelen voor een vastgestelde dag.
Weet iedereen waar hij/zij aan toe is.

Kortom, maak het bespreekbaar, zonder beschuldigend te worden. Leg uit wat jij zou willen, i.p.v. hem zelf met de oplossing te laten komen. ('mannen van mars/ vrouwen van venus')

Succes!
 
Terug
Bovenaan