Ik voel me zo gigantisch rot. Ik zit echt tegen janken aan. Mijn man moest weer zonodig overwerken, hij werkt voor zichzelf en is bij een kennis voor niks aan de gang. Geeft niks, maar ik wordt er nu echt ziek van!!! Ik ben echt ontzettend kwaad op hem. Hij begrijpt niet dat ik er ook wel eens lekker tussenuit wil!!! (mijn zoontje ligt om 7 uur op bed dus ik moet thuisblijven) terwijl ik zo graag even heerlijk in mijn eentje naar de stad was gegaan! Nou dat kan ik ook wel vergeten!!! Misschien speelt het feit dat ik zwanger ben ook wel mee... maar onderhand is hij elke avond weg!!! Als het zo door gaat ga ik een paar vaste avonden in de week in de zorg werken, en dan bekijkt hij het maar, dan moet hij een paar avonden alleen zitten (wat echt eigelijk nooit gebeurd, altijd kan ik oppassen)
Shit voel ik me giga shit!!
Sorry dat ik zo klaag maar aan wie moet ik het anders kwijt, vrienden zijn druk, mijn moeder wil ik er niet mee lastig vallen. Ik voel me gewoon even heel eenzaam.. en wil zo zo graag even weg!
Ik ga het hem goed zeggen vanavond, want het is nu genoeg geweest! Liever wat minder inkomen, dan dat hij altijd maar MOET WERKEN!
Shit voel ik me giga shit!!
Sorry dat ik zo klaag maar aan wie moet ik het anders kwijt, vrienden zijn druk, mijn moeder wil ik er niet mee lastig vallen. Ik voel me gewoon even heel eenzaam.. en wil zo zo graag even weg!
Ik ga het hem goed zeggen vanavond, want het is nu genoeg geweest! Liever wat minder inkomen, dan dat hij altijd maar MOET WERKEN!