ik moet even mijn goede nieuws met jullie delen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

zoals sommige van jullie misschien wel weten is mijn zusje in verwachting van een tweeling. Met de twintigwekenecho hadden ze al gezien dat alles goed gaat en dat een van de baby's een meisje is. Toen konden ze de andere niet duidelijk zien. Zojuist belde ze om te vertellen dat alles nog steeds goed is en dat de andere ook een meisje is. Ze heeft altijd tegen me gezegd dat ik een meisje moest krijgen en ik zei altijd dat ze daar zelf maar voor moest zorgen en dat heeft ze nu dus dubbel en dwars gedaan. Ik ben helemaal gelukkig en zit met tranen van blijdschap achter de computer. O ja, de gynaecoloog heeft zelfs gezegd dat het waarschijnlijk een eeneiïge tweeling is. Leuk he!!!

Groetjes van een stralende tante!!!!

Haai marloes!!

Leuk he Tante worden! en dan nog van een 2ling ook. Kan dan helemaal niet meer stuk.
Ik ben zelf 1 van een 2ling en vond het niet altijd even leuk maar kan nu echt niet meer zonder haar!! Toen zij moest bevallen heb ik ook meegenoten door heerlijk buikpijn te hebben.... das dan weer wat minder :)

In ieder geval, geniet er lekker van!!

Groetjes,

Frieda

Hoi Frieda,

bedankt voor je reactie. ik straal gewoon helemaal. Straks ga ik nog licht geven.

Ben jij de helft van een eeneiïge tweeling of van een tweeëiïge tweeling?

Groetjes van marloes

Hoi Marloes,

Dat licht geven dat komt nog wel hoor... wacht maar tot ze geboren zijn :)
Ik ben er 1 van een twee eiige tweeling. We lijken totaal niet op elkaar. Niet kwa uiterlijk maar ook niet met innerlijk. We zijn wat dat betreft echt water en vuur!

Tweeling zijn heeft zo zijn voor en zijn nadelen. Vroeger vond ik het echt verschrikkelijk. Je bent altijd samen jarig. Bezoek komt altijd voor ons twee... dat soort dingen had ik het best moeilijk mee. Ook de vergelijkingen vond ik echt niet leuk. Tegenwoordig kan het me niet meer schelen maar dat we nog echt jong waren kon ik dat echt niet uit staan!

Groetjes,

Frieda

Wow!
Geweldig goed nieuws, Marloes.
Ik ben reuzeblij voor jullie !!

Liefs

gefeliciteerd met het tante worden, maarre, de nadelen die hierboven geschreven zijn van het tweeling zijn, heb ik nooit als  vervelend ervaren. ik ben een één-eiige tweeling, mijn zus en ik lijken op elkaar (vroeger wel meer dan nu), en allerfijnste vond ik, dat je nooit alleen was. ik zit in het onderwijs, en zie soms kinderen heel alleen zijn, en dat herken ik dus moeilijk, omdat ik dat zelf nooit gekend heb. ik weet wel: niet bij iedere tweeling is de band geweldig, maar bij ons ging en gaat het prima.

Helemaal toppie

tante zijn is zooooo leukkkk !!!!!!!!
heb nu 2 tantezeggertjes en zijn allebei schatjes ..

als ze binnen komen rennen ze hier al gelijk na de snoeptrommel haha omdat ze van mij (hun tante) altijd iets lekker krijgen als ze binnen komen en als ze weggaan , zijn hun moeders niet zo blij mee , maar anders om doen ze het net zo haha :p

ook gaan we altijd rollebollen enz vinden ze superrrrrr haha

tante zijn is echt leuk leuk !!!

geniet ervan !!! liefs van anna (K)

oooh wat leuk joh, een eeneiïg tweeling. En nog eens 2 meisjes.
Gefeliciteerd, je zal vast een hele lieve tante zijn voor ze.

Grt Jacy

Terug
Bovenaan