Ik moet even wat kwijt....

Elke morgen hebben ik en me zoon van bijna 10 weken een knuffeluurtje, zo ook vanmorgen ik knuffelde hem en was even wat gek met hem aan het doen.

Op het moment dat ik een gekke bek trok naar hem kwam er ineens WOUUUUUU uit ze,n mond.

Gevolg dat ik dus niet meer bij kwam van het lachen en hij dus weer een brede glimlach terug deed naar me.

Echt leuk hij begint echt steeds meer geluidjes te maken en als je hem dan weer na doet dan kijkt hij je aan met grote ogen hihi :D

Deden jullie kindjes ook al van die leuke geluidjes maken op die leeftijd.





 
Ja hier ook zo'n kindje... heerlijk he... ik schiet iedere keer vol en dan lopen de tranen me over de wangen... Vanmorgen keek Jelte me 5 minuten heel doordringend aan met een lief lachje op z'n mond... de tranen rolden over me wangen heen en ik wist niet meer waar ik heen moest kijken... die kleine jongen brengt nu al meisjes in verlegenheid!!!

Lekker van genieten!!!!!!

Liefs Rixt
 
Hoihoi,

Erg leuk is dat he,. de mijne begon al met 4 weken naar me te kijken en te lachen,.. en nu is die bijna 7 weken en heeft al zn gebrabbel en als ik bepaalde woorden zeg,. ligt die helemaal in een deuk,. prachtig toch!!

Groetjes Wendy mama van Devon
 
ja hier ook zo'n lekkere meid die al helemaal in een deuk kan liggen als je haar een beetje gek kietelt in haar nekje. Ze lacht dan ook al echt met geluid,sinds een paar dagen.
ze word aankomende dinsdag 10 weken.

groetjes ilse
 
Terug
Bovenaan