Ik moet helaas afscheid van jullie gaan nemen!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi

Zoals belooft zou ik jullie op de hoogte houden van ons kindje.
Mijn vliezen waren gebroken en ben 19 weken zwanger
helaas heeft ons kindje geen nieuw vruchtwater meer aangemaakt,
en is er geen levensverwachting meer.
Vrijdag zal ik gaan bevallen en zal het kindje gelijk na de bevalling
komen te overlijden.
Wel hebben we een naam en zal er een gipsafdruk worden gemaakt
van de voetjes en handjes.

Ik wens jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe en ik hoop dat ik me snel weer hier mag aansluiten.

Groetjes ilona

Hoi Ilona,

wat een verschrikkelijk bericht.
Ik heb zelf vorig jaar na een zwangerschap van 30 weken ons kindje verloren, dus ik weet wel zo'n beetje waar je doorheen gaat.
Heel veel sterkte toegewenst voor vrijdag en de periode daarna.

Groetjes Elise

ilona en partner,
wat een verschrikkelijk nieuws. ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven. ik wil jullie in iedergeval via deze weg heel veel sterkte wensen. (wat ik wel erg bijzonder vind is de gips afdrukjes, zodat jullie toch iets tastbaars hebben).
kuzz lau

Hoi
Ik  heb je vorige berichtjes ook gelezen en ik wil je heel veel sterkte wensen...   Ik weet wat je doormaakt, ik ben zelf vorig jaar november bevallen van een klein zoontje van 19 weken oud, die niet levensvatbaar zou zijn na de bevalling. Ik ben zelf heel goed opgevangen in het WKZ Utrecht, en kijk er toch ook met warme gevoelens op terug. Ik hoop dat dat voor jou ook zo zal gaan. Neem vooral uitgebreid de tijd om afscheid te nemen van je kindje, en neem elk aanbod van voetafdrukjes, handafdrukjes, fotoos enz aan. Het is belangrijk om iets tastbaars te hebben, het is tenslotte een echt mensje die een fijne tijd bij jou gehad heeft!
Mocht je me willen mailen, of vragen hebben, laat het me maar weten. Het is niet niks wat je doormaakt.
Heel veel sterkte
Frees

Ilona en partner

ook van mij heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd vooral vrijdag en de tijd erna
ik heb hier geen woorden voor

veel liefs en dikke knuffff

Lieve Ilona (en man),

Wat een ontzettend triest nieuws. Ik had ook al op je eerdere berichtje gereageerd en ik weet uit eigen ervaring dat ik nu niks troostends tegen jullie kan zeggen wat jullie beter kan/zal maken.
Heel veel sterkte komende vrijdag en doe dingen op de manier zoals jullie het willen.

x miranda

Hoi Ilona,

wat een vreselijk nieuws. Ik weet niet wat ik kan zeggen om dit verdriet bij jullie te verzachten. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen.

Veel liefs van Marloes

hallo wat een vreselijk bericht ik ben zelf 25 weken zwanger en een miskraam nog niet meegemaakt maar ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt.
heel veel sterkte en ja gecondoleert want het is toch je kindje wat geboren gaat worden .
echt mijn oprechte steun groetjes marijke.

Terug
Bovenaan