ik moet het even kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik zit nu op mijn werk, het is heel rustig en stiekem ben ik een beetje zenuwachtig.

Het zit zo: a.s.  woensdag (op mijn 30e verjaardag) moet ik ongesteld worden, maar gisterenochtend kreeg ik ineens van die krampen in mijn buik en van beneden. Dus ik had het maandverband al in mijn tas gedaan..... maar helemaal niks op een beetje bruine  afscheiding na. En de krampen blijven, en ja ook de borsten zijn weer gevoelig (maar dat heb ik al een week of 6).

Ik durf nergens meer op te hopen, want vorige maand was ik er ook al klaar voor, maar toch vraag ik me af: zou ik een mooi verjaardagscadeau krijgen?

Zaterdag verjaardagsfeestje: zal ik voorzichtig aan doen met de wijn offe......

Ik hou jullie op de hoogte.

Allemaal fijne paasdag en hopen op veel vruchtbare (paas)eitjes!

Groetjes
annemarie

hoi cami,

zou wel een super kadootje zijn he.
ik zou zaterdag gewoon lekker een wijntje nemen, zelf heb ik het eerste half jaar na het stoppen van de pil geen alcohol gedronken. ik vind dat alcohol het feest niet maakt, maar het voegt wel at toe... inmiddels drink ik ook gewoon weer eenbiertje en een wijntje, kijk alleen een beetje uit als ik overtijd ben.
ze zeggen ook zovaak, zolang je geen zekerheid hebt blijf gewoon lekker je ding doen. een glaasje alcohol maakt echt niet uit.

eigenlijk kun je dit ook gewoon het beste zelf bepalen. jou gevoel is het belangrijkste toch!?

ik wens je alvast een heeeeeele fijne verjaardag! (moet een bosje voorstellen)

groetjes esther

Hoi Cami,

Het zou idd wel erg leuk zijn als het zo zou zijn, maar ook een grote teleurstelling als het niet zo was. Zal voor je duimenEn dat je een fijne verjaardag hebt

Hoi,
Dat zou wel een geweldig verjaardagskado zijn!!!!
Maar ook al ben je wel zwanger je kan rustig wat wijn drinken hoor.
Toen ik zwanger was van mijn zoon (wist ik toen niet) heb ik dat ook gedaan.
Dit heb ik voorgelegd aan de gyn. En die zei dat het niet erg is want de eerste 6
weken van je zwangerschap is er nog geen contact tussen jou en de baby.
Oftewel de navelstreng wordt dan gevormd maar nog niet gebruikt. De baby leeft dan
nog van zijn reserves in de eierzak.
Beetje lang verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is en dat je lekker van je verjaardag
gaat genieten!!!!
Alvast veel plezier en ik duim voor je!!!!
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan