ik moet het even kwijt.

dit gedicht dwaalt al dagen door mijn hoofd. en weet niet aan wie ik het kan laten horen. daarom zet ik het maar hier neer:

ik heb een groot geheim
niemand mag het weten
ik zelf wil het vergeten

ik kan het aan niemand vertellen
zonder iemand erbij te kwellen
zelfs aan jouw niet kleine meid
ook al is het de waarheid

ik wou dat ik het kon zeggen
dan was ik het kwijt
dan nam ik van deze gedachte voor altijd afscheid

dat kan alleen niet
en dat doet me veel verdriet
dagen en nachten lig ik te denken
wat moet ik doen met dit geheim
wat moet ik doen met deze gedachten
moet ik het vertellen of gewoon afwachten?

Ik vind het een mooi gedicht maar ik vind persoonlijk ook dat je je vriend hierover in vertrouwen "moet" nemen hoor!
Kom op jullie zijn samen en hebben een kindje dan kun je toch over alles praten?
Het is niks om je voor te schamen, maar ik denk wanneer je dit niet deelt met hem wat is het volgende wat je niet met hem gaat delen enz
De drempel word steeds hoger om wat met elkaar te delen en dan groei je uit elkaar met alle gevolgen van dien!
Kom op praat er met hem over, wacht geen juist moment ff want dat komt er niet.....
Sucses

lief louise

Ik neem ook aan dat dit over je bevalling gaat???
Ik sluit me volledig aan bij louise, beter wordt het er niet op, makkelijker ook niet, vertel je verhaal en wacht er niet mee, jullie willen nog een kindje en dan zul je dit toch niet kunnen verbergen en geheimen zijn de doodsteek voor elke relatie
Succes

sluit me helemaal bij hierboven. mocht het gedichtje te maken hebben met wat anders dan raad ik je toch aan het iemand te vertellen, misschien de HA, maar loop er niet te lang mee door want dat is echt niet goed hoor.

Terug
Bovenaan