Ik moet het ff kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik was gisteren op kraamvisite bij een collega. Zij is net bevallen van haar tweede kindje. Bij de eerste is ze een hele tijd bij de gyn geweest omdat het maar niet wilde lukken.
Nu kwam gisteren een oud-collegaatje van ons ter sprake, die heeft alleen haar op de hoogte gebracht dat het bij haar ook niet wilde lukken. Ze is nu 2 jaar bezig en er blijkt niks aan het handje te zijn maar het lukt niet. Die oud-collega is een goede vriendin van mij geworden. Gisteravond bracht onze "net bevallen"collega haar dus ter sprake. En vertelde doodleuk wat er met mijn vriendin aan de hand is en dat ze er niet zo mee bezig moet zijn. Bleek het hele kantoor al zo'n beetje op de hoogte te zijn!!! Dat vond ik zo lullig! En ook nog dat deze collega zegt dat je er niet zo mee bezig moet zijn. Toen zij zwanger wilde worden kende het hele kantoor haar cyclus! Ik kon er echt niet over uit.
Nu voelde ik mij natuurlijk ook wel aangevallen omdat ik ook zo bezig ben en bij de gyn loop, maar ik ben blij dat ik het niemand verteld heb op kantoor.

Ik moest het echt ff kwijt, had verwacht dat zij er toch wel wat vertrouwelijker mee om zou gaan, ze is nota bene onze manager!

Dat lucht weer een beetje op
Bedankt voor jullie luisterende oor.

Liefs
Joanna

hoi
inderdaad is dat niet echt iemand die je in vertrouwen moet nemen zeg!
Jij bent zeker wel blij dat je nog niets tegen haar gezegd hebt?

Zou ze dan vergeten zijn hoe moeilijk het kan zijn als je zo lang tobt om zwanger te raken?Lijkt me niet hoor.!

Ik heb te doen met je vriendin,of dit bevoorderlijk is om er niet teveel mee bezig te zijn ,poeh!

groetjes cindy

Wat een troela zeg, maar vaak onthouden mensen dit wel en zal strax niemand haar meer iets persoonlijks vertellen. Mensen doen soms rare dingen en volgens mij denkt ze dat ze zo populair wordt met sappige verhalen maar dit zegt meer over haarzelf.

Fijne werksfeer daar. Vrouwen horen elkaar meer te steunen en helpen.  

Succes en  ik zou wel laten merken dat ik zoiets niet waardeer,  

Groetjes Fleur  

Ha Joanna,

Tja, daas super lullig ja, ik zou het ook zeker niet waarderen! Maar wees blij dat je nu zelf niets gezecht heb...
Sterkte,
Groetjes J

Onbegrijpelijk, een échte troela ja...............

Kan me goed voorstellen dat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.......... Heb je niet zoiets dat je dat je vriendin  zou willen zeggen? Of denk je, laat maar............daar  doe ik haar alleen maar pijn mee.....

Sommige mensen begrijp ik soms niet en zeker niet in dit soort vertrouwelijke (intieme) dingen.................. dat DOE je gewoon niet.

Jij verder HEEL VEEL succes en we blijven duimen!!!

SUUS

Terug
Bovenaan