Ik moet het ff kwijt...

Hoi allemaal.

Ik was net even op mijn hyves pagina en toen had ik een prive berichtje van een meisje dat ik ken van de winkel en het stappen enzo. Ze feliciteerde me met mijn zwangerschap ze had het gehoord!!!!
Ze schreef ik zag niks op je hyves dus dacht stuur je wel een priveberichtje om je te feliciteren. Natuurlijk heel erg lief en helemaal dat ze het prive deed, maar ik heb het nog tegen bijna geen 1 gezegd. We wouden graag wachten tot de eerste echo dat alles goed was aangezien het door de pil heen was gebeurt maar ja dat is vrijdag. Ik heb wel een vermoeden maar vind het niet leuk. Nu ga ik vanavond maar snel na mijn oma'tjes toe en me opa om het te vertellen want dadelijk horen ze het van een ander en dat is natuurlijk helemaal niet leuk, wij wonen al in zo klein roddelstadje. GRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Zo dat is er even uit!!

xxx

Vervelend zeg dat mensen zulke dingen zo snel verder vertellen.
Ik heb het op mijn werk ook gehad.
Met 6 weken heb ik het mijn bazen wel verteld, omdat het al 2x is mis gegaan.
Dan kan er een beetje rekening mee gehouden worden.
Ik ben fysio en nu riep die ene baas vorige week keihard door de oefenzaal dat ik niet zo moest bukken in mijn toestand....
Nu weten veel patiënten het dus ook!

Balen hoor!
Maar wel goed dat je het dan zelf snel tegen je opa en oms's gaat vertellen.

wat super flauw!!!
Ik zou zeggen.. ga naar die persoon toe en zeg haar dat dit niet de bedoeling was... ik zou echt een beetje boos zijn!!!
Idd nu maar op naar de mensen die je het graag persoonlijk wilt vertellen voor hun het ook al weten
toch veel plezier met het grote nieuws brengen.

liefs

dat is ook stom zeg, ik zou er ook wat van zeggen!
wel lief van dat andere meisje dat ze een prive-berichtje heeft gestuurd! ze had het ook groot op je hyves kunnen zetten..
ik hoop voor je dat het niet al te snel uitlekt!

O dat is echt vervelend!! Ik snap echt hoe je je voelt, woon zelf ook in een klein roddel-dorp... Ik hoop echt dat niemand het nog weet. Ik heb het ook aan bijna niemand verteld.
Ik zou er ook wel wat van zeggen als je weet wie het doorverteld heeft.

Wel veel plezier met het vertellen aan je opa en oma's!

Ik heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap, ik werd gebeld door mijn zus die had gehoord dat ik zwanger was, ze vond het erg dat ik het zelf niet verteld had, maar het was nog helemaal niet bekend, we wilde eerst nog een echo hebben? Ik deed toen mee met moeders voor moeders en die had een briefje opgeplakt met mijn voor en achternaam, dus waarschijnlijk een bekende mijn naam gezien en verteld.

Ik heb het ook weleens van een buurvrouw geweten die kwam ik in het ziekenhuis tegen, maar zolang ik nog niet van diegene hoor zeg ik niks.

Ik had als ik dat meisje was geweest je ook geen mail gestuurd, maar eerst hyves ofzo afgewacht.

Gr.

Nou leuk was het idd niet nee, maar ja het is nu gebeurt. Ik ben gisteren snel na me opa en oma's geweest en verteld ze vonden het leuk!!! Ze zeiden wel oh jee en nu gezien onze woonruimte ik heb gezegd dat ze zich daar niet druk om moesten maken dat het allemaal vanzelf wel goed komt :)
Nou nu maakt het me niet meer uit wie het tegen wie zegt leuk is anders maar de belangrijkste mensen weten het nu gelukkig en van mezelf dus.
Nog 2 nachtjes slapen en dan de eerste echo SPANNEND!!!!
Wel fijn dat ik niet de enige ben die het niet leuk vind haha maar je logisch. Jaamer ook dat het bij sommige van jullie ook gebeurd is. En idd als ik het per toeval zou weten van iemand zou ik het ook niet zeggen tot diegene wat zou zeggen maar helaas is niet iedereen zo.
Bedankt!!

xxx

Terug
Bovenaan