ik moet in het ziekenhuis bevallen, moet ik dan ook een kraambed regelen?

Hi Minkemuurtje,
Balen dat je in z'huis moet bevallen, hoop dat het niet al te ernstig is?

En wat bedoel je met een kraambed precies? Je kunt toch gewoon in je eigen bed gaan liggen als je weer thuis bent? Je moet sowieso klossen onder je bed zetten, als je kraamzorg thuis krijgt (en voor jezelf is het ook wel lekker, een hoger bed..). Als je lang in het ziekenhuis moet blijven, en je dus geen kraamzorg meer thuis zult krijgen, hoef je geen klossen onder je bed te zetten.
Zou niet op de bank gaan liggen, dan kun je je nooit even afzonderen als je geen zin hebt in bezoek of telefoon =)

Groetjes

Hi Minkemuurtje,
Balen dat je in z'huis moet bevallen, hoop dat het niet al te ernstig is?

En wat bedoel je met een kraambed precies? Je kunt toch gewoon in je eigen bed gaan liggen als je weer thuis bent? Je moet sowieso klossen onder je bed zetten, als je kraamzorg thuis krijgt (en voor jezelf is het ook wel lekker, een hoger bed..). Als je lang in het ziekenhuis moet blijven, en je dus geen kraamzorg meer thuis zult krijgen, hoef je geen klossen onder je bed te zetten.
Zou niet op de bank gaan liggen, dan kun je je nooit even afzonderen als je geen zin hebt in bezoek of telefoon =)

Groetjes

Ik sluit me helemaal bij hierboven aan :D.
Wel klossen als de kraamverzorgster nog bij je thuis komt, anders hoeft het niet voor zover ik weet.
Enne idd is het heerlijk om tijdens kraamtijd ff terug te kunnen trekken op je slaapkamer. Helemaal als je bv gaat geven tijdens bezoek!

Ik sluit me helemaal bij hierboven aan :D.
Wel klossen als de kraamverzorgster nog bij je thuis komt, anders hoeft het niet voor zover ik weet.
Enne idd is het heerlijk om tijdens kraamtijd ff terug te kunnen trekken op je slaapkamer. Helemaal als je bv gaat geven tijdens bezoek!

Ik zou het je niet durven vertellen.
Daar heb ik zelf nog geen kaas van gegeten. :)

Myrthe78@ik moet niet in het ziekenhuis bevallen, maar wil het zelf heel graag.
Dus ik weet niet of dat dat echt bale is.
Ieder zijn ding, toch...

Hoi Sens,

Nee, als je er zelf voor kiest is dat natuurlijk een ander verhaal, maar Minkemuurtje geeft aan dat ze er moet bevallen en dan is er meestal iets meer aan de hand! Ik moet ook in het z'huis, omdat het een tweeling is, dat is natuurlijk logisch, maarja, je kunt zelf geen keuze meer maken en dat is soms balen!

Terug
Bovenaan