Ik moet morgen weer werken!

Morgen moet ik weer werken. Ik heb helemaal geen zin! Nu al pijn in mijn buik. Ik werk vier dagen en ga mijn mannetje ontzettend missen!

Ben ook een beetje bang voor slaapgebrek. Lukas slaapt door maar vanaf een uur of half vijf heeft hij af en toe een speentje nodig en voordat hij zijn avond flesje op heeft is het ook al half twaalf. Mijn vriend wil wel helpen (gaat in elk geval het avondflesje doen) maar snachts wordt hij gewoon niet wakker van die kleine, terwijl ik elk geluidje hoor.

Nou ja, ik zie wel hoe het gaat. Ik laat het aan het eind van de week wel ff weten...

Annemieke

Heel herkenbaar. Ik begin morgen ook weer, 4 dagen per week. En nog wel in een nieuwe baan. Zoonlief heeft nog niet in de gaten dat de nacht is om doorheen te slapen en wil rnd 3 uur en rond 6 uur eten. Ondanks dat het ik er wel heel veel zin in om weer aan de slag te gaan.

Meid, hou je taai, we slaan ons wel door de komende weken heen.

Mama Co.

Vandaag mijn eerste werkdag gehad en het was hartstikke leuk. Iedereen was blij dat ik weer terug was. Iedereen bleef maar over Mirne vragen dus ik moest echt mijn best doen om echt aan het werk te gaan ;-)
Ik ben heel blij dat ik weer ben gaan werken, ik had de laatste weken alleen nog maar zaken over baby's te vertellen als ik met vrienden bij elkaar kwam, dat ging me wel vervelen hahhaha.

Barbara

Terug
Bovenaan