ik moet vandaag ongesteld worden

A

Anoniem

Guest
nou het is weer zover weer een maand voorbij en nu afwachten ik moet vandaag ongesteld worden dus ik hoop dat het nu zover is  maar ja je hebt het niet voor het zeggen ik hou jullie op de hoogte en ik duim voor iedereen gr van voetbalgek

Hallo!

En  hoe is het nu? Nog steeds niet ongi??
Spannend voor je !!

Ben benieuwd!

Groet,
Famke

famke,bedankt voor je berichtje maar ik ben  vandaag wel wat ongesteld geworden het is niet zoveel als normaal het is nu echt minimaal eigenlijk bijna niks  gewoon dus ja vreemd maar ik ga nergens vanuit want daar word ik gek van dan ga ik weer een  test halen voor niks dus ik ga vanaf nu geen testen meer kopen misschien brengt het geluk!!!verder wens ik je het beste en we houden contact gr voetbalgek

He voetbalgek,
Je naam viel me op, omdat ik zelf ook voetbalgek ben! Grappig...Balen dat je toch weer ongesteld bent geworden...hou moed, het blijft vanzelf een keertje weg. Ik hoop erop dat ik morgen juist ongesteld wordt. Heb er medicijnen voor gehad, het bleef bij mij maar weg namelijk. Hoe lang ben jij al "bezig"met zwanger willen worden?

Groetjes een andere voetbalgek....

hoi mar bedankt voor je berichtje wel toevallig ja dat we allebei van voetbal houden en zit je ook op voetbal dan?ik wel!!! nog wel!!nou ik ben begin nov.gestopt met de pil en heb de pil al 12 jr geslikt dus dat moet ff uit werken ik zeg bij mezelf dat ik in jan. begonnen ben dus een beginnenling zou je kunnen zeggen!en hoe zit het met jou dan  had je geen regelmaat dan met je ongesteldheid dat je medicijnen moet gaan slikken ik hoor het wel en duim voor iedereen gr voetbalgek

Hoi hoi

jammer

volgende maand hopelijk beter

groetjes natasja

bedankt dat jullie reageren ik vind het echt leuk dat we elkaar steunen en ik duim voor jullie allemaal en denk erom dames niet stil blijven liggen he haha gr voetbalgek xxx

Terug
Bovenaan