ik neem afscheid van jullie, lieve meiden....

A

Anoniem

Guest
hoi, zoals jullie waarschijnlijk al hebben gelezen , ben ik getrouwd en heb 2 kinderen uit een vorig huwelijk.

Omdat ik nu de liefste man van de werld heb is de wens voor nog een kindje samen enorm groot ook al zien de kinderen 2 en 4 jaar mijn man als hun echte papa omdat we ook alweer ruim 2,5 jaar samen zijn... ikwas nog zwanger van ex toen we elkaar hebben leren kennen. juist op het momnet dat ik dacht nooit meer het geluk te vinden!!!!
het leven is onvoorspelbaar, maar nu zijn we al ruim 1 jaar bezig voor een 3de kindjeen na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu 6 maanden geleden, blijkt het zaad van slechte kwaliteit.....
de slag kwam als een moker op ons neer, de enige hoop was dat ik deze keer toch zwanger zou zijn.. maar nee vanochtend waren de duivels er weer na 1 dag overtijd te zijn!
hte verdriet is groot ,maar we hebben het zo fijn nu en daarom ga ik met dit forum stoppen, het is te moeilijk voor mij.

23 juni moet ik naar de gyn en dan gaan we voor iui , we gaan er zeker nog voor maar niet te koste van alles, dus meiden , bedankt voor jullie steun, ............

ik zal jullie missen, snik, zit weer te janken, maar ik moet verder...
ik hoop dat het lot jullie beter gezind s dan bij ons , maar meer dan hopen kunnen we op dit moment niet, ik ga genieten van de zomer van ons gezin en zal iedere dag even aan jullie denken...

kusjes daan

Hoi Daan, ik kan me je gevoel wel goed voorstellen, het forum is erg gezellig maar meteen ook confronterend.
dat je een buitenbaarmoederlijke ZW hebt gehad betekend dat het zeker wel mogelijk is, er is vast zo ´n lief pukkie die zijn/haar tijd afwacht en dan bij jullie komt wonen, vertrouw daar op, goed?
Weer een maand wachten lijkt zo lang maar wat is nou een maand op een mensenleven?, hoe oud zijn jullie?

Ook ik vond mijn grote liefde na een mislukt huwelijk, hij had nog geen kids, ik twee en was gesterriliseerd.
na lang piekeren een hersteloperatie en een mK werd ik precies een jaar na de operatie weer zwanger en deze keer was het raak en een gezonde zwangerschap.
 wat ik nooit had kunnen denken, was dat ik een paar mnd na de bevalling weer zwaar de kriebels zou krijgen.
in jan de spiraal eruit getrokken(was maar een klein ploepje, hoor)
en toen het hele circus van wachten en teleusstelling en weer wachten en weer teleurstelling, nu ineens wel raak(achteraf duurde het niet eens zo erg lang, maar er ging wel eend door me heen dat onze kleine puk misschien wel een eenmalig kadootje was, ik ben tenslotte al 39 nu)

geef niet op hoor maar dat je de druk effies wilt loslaten is heel begrijpelijk.

Jeanette

Hoi Daan,
Goh wat een erg verhaal, ben er stil van!!!
Snap goed dat je nu afscheid neemt van dit forum das erg confronterend allemaal hé!!!
Wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat het toch een keertje lukt voor jullie saampjes!!!

Liefs Sandy

Hoi Daan,

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hierop kan zeggen,alleen dat ik je veel sterkte wens 23 juni!

Hoop dat alles voorspoedig zal gaan en dat je snel weer op dit forum komt met positief nieuws!
Het is je zo gegunt meid!

Jouw`n "tijd" komt ook zeer zeker nog hoor,je moet de moed niet opgeven,denk daaraan!
De aanhouder wint!!!!!

Toi toi toi,

knuffel Caro

hoi Daan ,
heel veel sterkte en succes gewenst,
ik hoop voor jullie dat het maar snel mag lukken!!!
liefs Noza

Hoi Daan

Ook ik weet niet goed wat ik je moet zeggen...
Het is allemaal gewoon klote.
Maar geef de moed niet op. Geniet van je gezin nu en dan komt vanzelf ook heus nog wel een wondertje zich aandienen.
Ook al ga je weg van het forum.
Mijn duimen draaien voor je!
Veel geluk meid!
Liefs Linnepinnie

ik kan me voorstellen dat het heel confrontrerend is, en ook heel verslavend vind ik zelf.
ik hoop voor je dat het allemaal goedkomt.
gelukkig heb je wel al een boel geluk om naar terug te keren.
niet dat je dan geen wens mag hebben hoor, tuurlijk wel.
nou heel veel sterkte, en mocht je ons nodig hebben, dan kom je gewoon even terug.
wij zijn er voor je.
kus en een dikke knuffel

Terug
Bovenaan