Ik neem afscheid

Lieve dames!

Afgelopen maandag ben ik 37 geworden. Maandag was ook de dag waarop ik na onze twee IVF/ICSI poging een test had mogen doen. Helaas was dat al niet meer nodig omdat ik zondag al licht bloedverlies had.
Mijn man en ik hebben besloten dit hoofsdstuk af te sluiten. We hebben een geweldig mannetje van 1,5 jaar oud (IVF/ICSI - toen 1ste poging).  Na deze tweede mislukte poging is ons heel erg bewust geworden hoeveel geluk wij met ons ventje hebben - maar ook hoeveel de behandelingen, hormonen, ziekenhuisbezoeken en ga zo maar door allemaal met je doen. We zij gelukkig met wat we hebben en we willen verder. Vandaar onze beslissing.
Maandag had ik ook gelijk het ziekenhuis gebeld. De assistente vond het erg sterk van ons, dat wij deze beslissing hebben genomen.

Over een paar weken zal ik zo ver zijn, dat ik de box en de babyspullen die ik van Tim had bewaard kan wegdoen. Dan is het definitief. Dat zal nog wel even moeilijk worden.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte en minstens zo veel geluk als wij met ons mannetje hebben gehad!

Liefs,
Uli

HI
Tja wat kan ik zeggen......Ik vind dit heel moedig van jullie om tot zo;n besluit te komen.
Sterkte en heel veel plezier met jullie kleine mannetje.

xxx
FF

Hoi Uli

Het is een hele moedige beslissing die jullie genomen hebben. Geniet van jullie mooie mannetje. Al dat ziekenhuizen kost erg veel energie.
Veel liefde en geluk met jullie drieen.

Liefs

Lydia

hallo Uli,

Ik heb enorme bewondering voor de beslissing die je hebt genomen.
Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven en dat je er uiteindelijk vrede mee hebt.
Ik sluit me aan bij Lydia, al die ziekenhuis bezoekjes kostten enorm veel energie.
Probeer lekker te genieten van je man en je kleine knulletje!

Liefs en veel geluk voor de toekomst.
Mama Peet

Terug
Bovenaan