ik neem even afscheid ...

A

Anoniem

Guest
Dag meiden.

Na zo'n 10 maanden actief te hebben meegelezen en met vlagen ook veel te hebben gereageerd, ga ik nu even afscheid nemen van dit forum.
Er zijn veel meiden ondertussen zwanger, maar helaas wil het ons maar niet lukken.
Ik moet even rust zoeken in mijn hoofd, en iedere keer weer blije berichten hier lezen dat er weer mensen zwanger zijn, die nog maar net zijn begonnen, kan ik er even niet bij gebruiken. Ik gun het uiteraard iedereen om het wonder van nieuw leven te mogen beleven, en wens daarom bij deze iedereen veel succes en geluk toe.
We hadden niet verwacht dat het allemaal zo zou lopen, in onze familie en vriendenkring heeft niemand problemen met zwangerworden, maar helaas is dat niet voor ons weggelegd.
Vrijdag gaan we naar de HA, en dan zien we weer verder.

Groetjes Ukkepuk

Hoi Meis,
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld.
Ik hoop dat je positief blijft ook al valt dat soms niet mee.
Heel veel sterkte en misschien tot snel.
Liefs Rene

HOI,

Ik kan mij heel goed voorstellen. Dezelfde vragen komen op een gegeven moment ook terug.
Wij zijn toen na 10 maanden proberen  naar de ha gegaan. Deze heeft het zaad van mijn man getest en een week later kregen we daarvan de uitslag. Deze was zo slecht dat we moesten gaan denken aan icsi/ivf. Om een verhaal een kort te maken: een jaar later, na honderd onderzoeken en op de wachtlijst te hebben gestaan begonnen we aan ivf. Nu ben ik 19 weken zwanger mbv ivf!! Heeft 2 jaar geduurd om zwanger te raken maar gelukkig wist ik dat niet vantevoren!

Heeel veel succes en je kan altijd verhuizen naar het forum"als zwanger worden langer duurt", heb ik toen ook gedaan!

gr
Marielle

Hey meid,

Ik weet wat je bedoelt, heel goed zelfs. Ik ben vandaag ook op het forum gekomen om afscheid te nemen. Ik ga dat hierna doen. Ik ben nu sinds sept 2004 bezig en in ronde 4 zwanger maar helaas een mk. Sindsdien niks meer en begin me ook steeds rotter te voelen als ik lees dat er wéér iemand zwanger is en vooral als diegene nog maar kort bezig  is. Leuk voor diegene maar voor ons is dat gewoon weer een klap in je gezicht en weer meer reden om te treuren. Ik merk gewoon dat mijn humeur er ondergaat lijden. Maarja, vind je het gek, ik vind dat ik nu wel genoeg geduld heb gehad!!!
Veel succes meid en ik duim extra voor jou dat het gauw  lukt!!
Groetjes Costa  

Hallo,

Ik begrijp ook heel goed wat je bedoeld. En denk dat je een heel wijs besluit hebt genomen. Mijn man en ik hebben er 10 jaar voor moeten kocken. Ik heb toe ook heel bewust gekozen om 2 jaar te stoppen met alles omdat je soms maar net het hoofd boven water kunt houden. Ook wij hebben het iedereen altijd gegund maar dat wil niet zeggen dat het verschrikkelijk veel verdriet doet.

Heel veel sterkte en hoop  je rust kunt vinden  

Groeten pinklady

Hai ukkepuk,

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Ik hoop dat alles toch nog goedkomt voor jullie

Liefs wen

Terug
Bovenaan