ik neem hier nu afscheid

lieve mamma's..

Ik neem bij deze afscheid.. Ik zit nu niet meer zoveel achter de pc   en zal dus ook niet meer overal op reageren..
IK wil iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze feliciteren en heel veel geluk wensen..

iedereen die nog moet bevallen wil ik heel veel sterkte wensen en uiteraard ook heeel veel geluk met de kleine jongen/meid..

liefs suuz   mv Tyson   06-02-2009

Tja, jammer! En ook een beetje sneu voor de mensen die pas einde van de maand uitgeteld zijn.....
Zelf ben ik bovendien veel te neiuwsgierig hoe het iedereen zal vergaan.
En kleine baby's slapen veel hoor! Tijd genoeg dus!

Maar goed, iedereen moet die keuze zelf maken.

Ik wens je in ieder geval veel geluk met je gezinnetje.

ik zeg ook niet dat ik helemaal niet meer reageer?? maar missch gaat het met mij wel helemaal niet goed?.. en kan ik gewoon niet meer veel op de pc zijn ?.. maargoed..   idd keuze van iedereen,, wens iedereen zowieso het beste en een betere nasleep vd bevalling ;)

Hoi,

Ik dacht afscheid is definitief!
Sorry!
Klinkyt alsof er van alles aan de hand is met je? Uiteraard zijn we er ook zodat je je hart kunt luchten!
Zelf schrijf ik ook niet iedere dag!

Wens je in ieder geval veel geluk!

oeioei, sorry, dat ik me er even mee bemoei....

Madelief, vergis je niet, ook al slaapt je baby in het begin wel veel, je komt werkelijk nergens aan toe. Als jij het wel voor elkaar krijgt, alles zo goed te organiseren, dat je voldoende tijd voor jezelf over hebt, kun je daar blij mee zijn, maar verwacht niet, dat andere moeders dat ook kunnen (of willen).

Ik had het de eerste 3 maanden na de geboorte ook heel erg zwaar en ik heb er achteraf spijt van dat ik niet aan de bel heb getrokken  bij de huisarts. Ik kan me bepaalde dingen van het begin ook niet meer herinneren en het doet nu - na ruim 3 jaar - nog pijn als ik zie dat andere moeders wèl vanaf het begin intens van hun roze wolk kunnen genieten.
... of proberen ze uit schaamte alleen maar hun ware gevoelens te verdoezelen...?!

Ik hoop dat Suuz  wel op tijd an de bel trekt, als het nodig is. Daar is ook helemaal niets mis mee! Dat is een hormonaal iets - daar kun je niets aan doen. Je krijgt het of je krijgt het niet.

Misschien heeft Suuz er ook gewoonweg  niet meer zo veel behoefte aan, op het forum te zijn.

Uli

Pardon?

Wie zegt dat ik heb kunnen genieten van een mooie kraamtijd op een roze wolk?
De eerste twee dagen lagen wij in het ziekenhuis. Na twee dagen thuis te zijn geweest kreeg mijn zoontje problemen met zijn hart en moest hij op de NICU (IC voor pasgeborene opgenomen worden).
Hij had een hartslag van 300. Wij zijn toen keihard van die roze wolk afgedonderd.
Het was een angstige tijd. maar wat heb ik een steun gehad aan het forum waar ik toen mee schreef!
Nu nog hebben we een hechte band met die groep vrouwen!

En echt hoor, Ook met een baby vind je (als je daar behoefte aan hebt) wel vijf minuten om even een berichtje te plaatsen! Al is het maar eens in de paar dagen.

En ieder moet voor zich weten of hij.zij mee schrijft. maar ik mag toch wel aangeven dat ik dat jammer vind!
Vrijheid blijheid verder!

Overigens vind ik jouw reactie ook erg overtrokken nadat ik sorry had gezegd, daar ik niet wist hoe ze zich voelde?!!!!!!
En jouw insinatie dat moeders die het wel voor elkaar hebben zich zouden schamen etcc...Vind ik heel vreemd! Dat zegt dan denk ik veel meer over jezelf dan over een ander!

Maar goed, ik heb geen zin in dit soort discussies! ik haak wat dit topic betreft af.

hoi hoi dames,

rustig !!!! Ik zou er niet zo zwaar aan tillen hoor !
En ik moet zeggen na de geboorte van mijn eerste dochtertje was ik vaak toch ook nog eens benieuwd naar de andere dames op het forum.
Maar iedereen weet dat berichten soms verkeerd kunnen overkomen e.
Kan je op verschillende manieren interpreteren en ik vermoed dat dat hier gebeurd is !

Waar moei ik me eigelijk mee e, maar het komt allemaal goed dames!! HORMONEN !!! haha... zo zeg ik altijd: ' het zullen mijn hormonen wel zijn ' hihihi...

Liefs,
van ons

Terug
Bovenaan