Ik neem weer afscheid

Hoi mei-mama's

Zoals je wel zou begrijpen, voor ons is het weer voorbij.
Ik heb gisteren een miskraam gehad....
Ik moet over 2 weken weer terug voor een echo, maar moet er zeker op rekenen dat het voorbij is.
Het voelt heel raar en weet even niet welke emotie ik moet voelen. Mijn ouders waren er ook kapot van, ze wisten nog niet eens dat ik zwanger was.

Zo ongelofelijk stom.

Ik wens jullie allemaal een hele goede en gezonde zwangerschap toe en geniet er met volle teugen van, ook op de mindere dagen, het is een voorrecht om zwanger te mogen zijn.

Groetjes Ellen

Dank jullie wel meiden!
Het voelt nog steeds heel vaag, maar het is nou eenmaal zo.

Jullie veel plezier en succes!
We geven uiteraard niet op en wie weet krijgen we weer een kans!

Liefs Ellen

Wat rot voor jullie. Wat een verdriet. Heel herkenbaar. Ik heb ook ooit een miskraam gehad en kan me helemaal nog voor de geest halen hoe leeg en verdrietig ik me toen voelde. Maar de moed opgeven mag niet hoor. Ik was na 3 maanden alweer zwanger wat wel goed ging. En inmiddels al moeder van 2 kindjes. Het is niet leuk en ook heel naar, maar het komt echt goed. Het komt bijna nooit voor dat je niet weer zwanger raakt na een miskraam. Vaak ben je daarna nog vruchtbaarder, dus dat geeft nog meer hoop.

Gun jezelf de tijd om te rouwen, maar wanhoop niet. Je mag hoop hebben, het is al eens gelukt.

Terug
Bovenaan