Ik ook de punctie achter de rug!

Hoi meiden, het forum werkte niet zo lekker vanmiddag, dus vandaar een late reactie.........ik ben weer terug uit het ziekenhuis. De punctie is weer achter de rug. De pijn viel wederom mee, alleen mijn rechter eierstok bleef niet zo goed op haar plaats zitten, dus dat deed echt wel wat meer pijn dan de vorige keer, maar goed, dat mocht de pret niet drukken, want:

10 geschikte eicellen.............joehoe

En dat is nog niet alles, want terwijl ik lag bij te komen op de dagbehandeling ging mijn lief naar het Erasmus en de rest de "regelen" en daar komt het :

14 miljoen zaadcellen........joehoe

Misschien zegt het jullie niet allemaal zoveel, maar dit is voor ons een een toppertje! Vorige keer had ik maar 4 eitjes en manlief slechts 1,2 miljoen zaadjes met als gevolg dat het ICSI werd.

Mijn lief kwam terug uit het ziekenhuis met het goede nieuws, nou, ik voelde me meteen een stuk beter, wel moesten we toch nog een gesprek met de gynaecoloog, dus daar moesten we nog even voor blijven. Aangezien de productie zo goed was gaan ze nu IVF toepassen in plaats van ICSI, maar dat moest wel even doorgesproken worden.

Ik ga nu lekker een dutje doen, want voel me nogal zweverig, had een zetpil gekregen tegen de pijn, maar die begint nu uitgewerkt te raken denk ik.

Ibbeltje; wat een lieverd zeg deze gynaecoloog, erg aardige man en kan goed prikken, en vond dat ik het erg goed had gedaan! Jij succes morgen met de meting en ik hoor het van je he!

Dikke kus van Pleun

Hallo Pleun,

Wauw wat een mooie score en wat fijn dat het zaad van je mannetje ook stukken beter is dan de vorige keer!
Super!!!!

Ik ga voor je duimen de komende dagen dat je goed nieuws krijgt van de week.

Liefs,
mama Peet

Lieve lieve PLeun,

Wat fijn voor je meid! Ik heb ontzettend aan je gedacht, gelukkig is het nu achter de rug en heb je een superscore. Dit moet hem gaan worden hoor, het kan haast niet anders.
Ik ga nog even flink door met duimen. Wanneer word je gebeld door het EMC voor de tp?
Ja, het is echt een scheet, die gyn. van mij! Ik wil hem zelf ook weer hebben hoor bij mijn punctie. Heeft hij ook het gesprek met jullie gevoerd of jullie eigen gyn.?
Meid, ik zit helemaal te stuiteren op mijn stoeltje, ik ben onwijs blij voor jullie. Hopelijk krijgen wij ook zo'n goede score en zijn we straks alletwee lekker zwanger. Gaan we Kruimel lekker vergezellen op het zwangerforum.

Nou meid, doe het lekker rustig aan en geniet er even lekker van.

Liefs, Ibbeltje

Hoi, hoi, vrijdag worden we gebeld of de bevruchting is gelukt en als dat het geval is, vindt ook de terugplaatsing plaats die dag, vrijdag de 13e moet gewoon onze geluksdag worden.

Wij hebben het gesprek ook met jou gyn gehad na afloop, ik kreeg nog een extra klopje dat ik het goed had gedaan. Ik zei nog: steek maar een kaarsje voor mij aan en dat ging hij zeker doen, maar dan in gedachte, want hij kwam niet meer in de kerk voor vrijdag. Hij leefde erg mee, vooral ook in verband met de emotionele afloop van vorige keer.

We volgen elkaar nu al zo'n tijd, het kan niet anders dat het bij jou ook goed moet komen! Er staan 3 kaarsjes bij mij op de schoorsteen en zal ze alle 3 nog even aansteken voor het slapen gaan, één voor jou, één voor mij en één voor de rest die allemaal een steuntje in de rug kunnen gebruiken!

Nogmaals, heel veel succes morgen, ik duim voor je!

Kus, Pleun

Hoi meiden, ben misselijk, heb het koud, het kotsneigingen, buikpijn, bla bla bla, was het maar morgen, dan weten we meer! Ben vandaag maar gaan werken ter afleiding, maar er komt weinig uit mijn handen!

Zodra ik meer weet horen jullie van me!

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan