Ik ook maart mama!

Hoi meiden,
Ik meldt me hier heel voorzichtig aan.
Heb afgelopen do positief getest en vertrouw het nog steeds niet helemaal hoor.
Gister deed k n cb test en die gaf aan 1-2 weken. Dan ben k dus 3-4 weken zwanger zoals de vk t zou betekenen. Mijn cyclus is raar dus geen idee wanneer k echt ben uitgerekend. Obv laatste menstruatie ergens half maart. Maar kan nog alle kanten op denk k.
Bij mijn dochter wist ik t pas met 7 weken en nu al zo vroeg! Dat maakt mij wel erg onzeker. Ik heb ook nog helemaal geen kwaaltjes, alleen misschien wat vaker moe. Verder helemaal niks. Maakt me ook wel onzeker.
Weet iemand wanneer je iets op n uitwendige echo kunt zien?
Groetjes,

Hoi gefeliciteerd.

Je kan pas wat zien op de uitwendige echo bij 7 a 8 weken, maar is wel afhankelijk van hoeveel buikvet je hebt.
Maar bij een inwendige echo kunnen ze al heel snel wat zien.

x yvonne

Oké thanx. Heb gelukkig nauwelijks buikvet dus hopelijk kan ik met 7 weken net als bij m'n vorie zw schap bij m'n huisarts terecht voor 1e echo. Hij heeft n echo apparaat en k mocht bij vorige zw schap 5 weken achter elkaar langskomen voor echo zomaar.
Groetjes

Gefeliciteerd hoor!

Ik heb ook nog geen kwaaltjes alleen moe. Ben ook nog geen 5 weken en bij onze eerste kwam ik er pas met 5 weken achter en even daarna kwamen de kwaaltjes. Dat ik nu weinig voel maakt mij ook onzeker.

Maar we kunnen alleen maar afwachten.

Liefsb

Welkom meid!!! Het is een spannende periode deze eerste weken tot je echo! Moet zelf nog 2 weken en 6 dagen wachten haha. Hier beginnen de kwaaltjes te komen, ben nu regelmatig misselijk en erg hongerig. Tot nu toe nog niet overgegeven dus het valt nog mee!

Ik zou maandag even bellen met je ha en/of vk voor een echo. Ben erg benieuwd hoever je nu bent!

Geniet ervan meid, het is een speciale en spannend periode!!

Liefs ciomama

Ja, voor de helft ongeveer..
Ik begon bij maart 2010 mama's maar mijn grote vent besloot 11 dagen te blijven zitten, dus werd ik een april mama ;) Ik herkende je nickname hahaha.

Terug
Bovenaan