Ik ook misschien helaas...

A

Anoniem

Guest
Dinsdag echo gehad en het hartje klopte. Maar gisteravond wat bloedverlies gehad. Nu weet ik wel dat dat wel eens kan gebeuren maar toch ben ik er niet gerust op. Net de verloskundige gebelt maar die was er nog niet en ik zou terug gebelt worden.

Ik weet niet of iemand dit weet maar als je heel hard perst om je ontlasting eruit te krijgen (ja, ik weet het, zeer smakelijk dit :S ) kunnen dan de bloedvaatjes in je baarmoedermond/wand dan knappen? Want ik was gisteravond namelijk naar de wc geweest en er zat bloed bij de ontlasting. Eerst dacht ik dat het daardoor kwam maar na een nadere inspectie bleek dat het toch uit mijn vagina kwam. Ook heb ik menstruatiepijn. Ben nog maar 8w en 5d ver. En pas over 3,5 week weer een echo. Zolang wachten trek ik niet.  

Pfff, ik ga wachten op een telefoontje...

Gerda

Ondertussen foontje gehad. Dinsdag krijg ik een echo, gelukkig in de ochtend. Nu de dagen maar om zien te krijgen :(

Hoi Gerda,

Ik heb precies hetzelfde gehad, ik heb bij al mijn zwangerschappen veel
last gehad van obstipatie waardoor ik heel hard moest persen en ik heb
in deze zwangerschap ook veel bloedverlies gehad. Het kwam o.a. door
het persen en het verschilde van een paar druppels tot echt een toilet
vol.

Ik had ook veel pijn/krampen in mijn buik maar mijn gyn zei dat dat ook
door mijn darmen kon komen die door de obstipatie van slag waren. Ik
heb nu medicijnen om te zorgen dat ik iedere dag naar het toilet kan en
dat het niet zo dik is.

Ik ben inmiddels 32 weken opweg en het gaat heel goed met de baby.

Ik hoop dat dit voor jou ook zo is!!!!

Groetjes Daantje

Hoi Gerda,

Ik ken je situatie helemaal.
bij 5 tot 6 weken zwangerschap had ik na de ontlasting en na het vrijen bloed verlies wat snel overging in bruinverlies. totaal wel een hele week.

Nu ben ik bijna 11 weken zwanger en had gisteren na een zware ontlasting (niet persen, maar erg groot sorry detail) ook een druppel. Het kan idd heel goed zijn dat er bij je baarmoedermond een adertje is geknapt hierdoor. Omdat je baarmoedermond nu extra doorbloed is kan dit voorkomen.

Als het echt door blijft bloeden en helderrood is dan moet je je zorgen maken.

Ik hoop voor je dat alles goed is op je echo, houdt ons op de hoogte.

Liefs Sylvia

Hoi,

Bij een gesprongen adertje kan er best veel bloed komen hoor. Het is net als een bloedneus. En dat kan heel goed van harde ontlasting, maar ook van seks bijv.
Ik heb deze zwangerschap 3 keer bloedverlies gehad, maar alles gaat nog steeds goed.
Ik ben nu 24 weken.
Ik ben bang dat je het moet afwachten tot je echo. Jammer dat je niet eerder terecht kon. Ik kon met de bloedingen dezelfde dag, iedere keer, al terecht. Het vervelende is dat je het nu gewoon niet kan zeggen.
Ik hoop dat het een adertje was.

Veel succes!!!

Terug
Bovenaan