Ik ook weer opnieuw op mijn oude vertrouwde forum.....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik zal me eens even voorstellen.
Ik ben Annet en ik heb een zoontje genaamd Stef, die afgelopen 23 augustus geboren is. Mijn man en ik hebben allebei toch wel erg de behoefte om nog een baby te proberen te krijgen, dus nu ben ik weer hier.... Ik ben hier voor ik zwanger raakte bijna een jaar geweest, dus ik weet hoe het werkt en ik ken de frustraties.

We hopen natuurlijk dat alles deze keer een beetje sneller gaat, maar ik denk, aangezien we er al eentje hebben en de tijd erg snel gaat, dat het deze keer voor ons gevoel iets minder lang zal duren..haha

Ik hoop ook hier weer gezellig mee te kletsen, al blijf ik natuurlijk ook gezellig op het 0-1 jaar forum.

Liefs Annet
Enne...mijn nod (sjee, wat raar weer!) is ongeveer...ehhh 18 maart. Maarrr kan ook zomaar 25 zijn...hihi

Hallo!!!

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Petra en ik ben 25 jaar.Ik ben hier dus nieuw en groener dan groen hahahaha.
Door omstandigheden(die ik maar niet zal uitleggen anders duurt het te lang)wonen mijn moeder en zusje tijdelijk bij mij en mijn man in.
Wij hopen dat ze er rond mei uit zullen gaan,maar dat is nog niet zeker(fijn die woningbouw).
Nu wilden wij 2 jaar geleden al proberen om zwanger te worden,maar toen raakte ik wegens reorganisatie mijn baan kwijt.
Ik ben toen dus niet gestopt met de pil,want ik wil ons kind wel een goede toekomst kunnen geven.
Maar nu hebben we eindelijk de knoop doorgehakt en ben ik gestopt met de pil.
Ik ben midden in de strip gestopt dus als het goed is wordt ik 1 maart ongi en zouden we daarna kunnen beginnen met klussen.Maar ik weet verder dus nog niks van mijn cyclus gezien ik al 10 jaar aan de pil ben geweest.

Ik vind het allemaal erg spannend en hoop dat ik dit hier met jullie kan delen.

Groetjes Petra

Hallo Dames,

Wederom Welkom en welkom...! Ik hoop dat jullie een leuke tijd gaan hebben.

Ik weet zelf nog niet bij welke NOD ik hoor want ik heb vorige week miskraam gehad en nu weer terug op het forum "zwanger worden"... Laten we er weer een leuke vruchtbare tijd van maken zonder al te veel stress momenten en vooral de droevige momenten verbannen!  want wat vorige week is gebeurd gun ik niemand.

We spreken elkaar...

Gr Miranda

Hey Meiden,

gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik zit nu een maand of 4 op het forum en ben er al een beetje verslaafd aan ik ben 31 en we zijn bezig voor ons 3e kindje. Ik vind het heerlijk om van me af te schrijven en te lezen hoe de andere dames het allemaal ervaren. Bij onze dochters was ik bij allebei al na 2 maanden zwanger, wel raar dat het nu iets langer duurt. We hebben geen haast en genieten lekker van onze klus momenten.   Oh ja ik heb in januari een miskraam gehad.

Groetjes Daantje

Hee Annet,

Leuk zo'n bekende. Ik ben toen van Hjerre ook ruim anderhalf jaar bezig geweest. Maar nu was het in 1 keer raak!   Je weet maar nooit he? Ik ga duimen voor je dat het snel raak mag zijn!

Groetjes Hanneke

Hoi,

Ik heb een dochtertje van 5 maanden oud (18 sept geboren)
Wij doen het sinds deze maand ook weer zonder en zien wel wat ervan komt.

Groetjes.

Welkom allebei!

Gooi hier maar lekker je vragen neer en je eventuele frustratie, maar deel vooral ook de leuke en grappige dingen met ons!

Ik ben mama van MD, heb een kind van 3,5. Ben twee jaar geleden gestopt met de pil om een tweede te verwekken, maar ben helaas in nov bevallen na 17 weken zwangerschap.
Nu zijn wij na deze bevalling in ronde 2.
We hopen dat het deze maand raak   is en zo niet......dan proberen we het volgende maand vrolijk nog een keer!

succes allemaal en geniet van deze bijzondere periode.
Want het blijft het grootste wonder van de natuur en iets heel moois wat twee mensen kunnen voortbrengen.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan