ik ook zo lang?

A

Anoniem

Guest

hai meiden,

Mijn NOD is 24 mei! Heb net op internet zitten surfen en heb me weer gek laten maken...... Ik had een test in de kast liggen dus heb vanavond een test gedaan.... niets dus! Ik voel ook helemaal niets. Geen pijnlijke borsten, geen onderbuik, onder rug gevoel, helemaal niets! Rond deze periode kan ik mezelf zo gek maken. Niet leuk meer!

Ik ben 34 jaar en mijn vriend 3 jaar jonger. We zijn nu 3 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Ik heb echter 1 probleem: mijn moeder heeft 9 jaar, ja je leest het goed, 9 jaar moeten wachten totdat ze mij kreeg. En dat idee alleen al dat ik misschien ook heel lang moet wachten, daar krijg ik de kriebels van.... zou ik ook?, etc etc... bah! Wil er niet aan denken maar ben wel vreselijk bang.

Ik moest het even kwijt!

Liefs Piep

Hoi Piep,

Mijn ouders zijn ook lang bezig geweest voordat ik er eindelijk was. Ik dacht ook altijd dat het bij mij wel lang zou duren. Maar bij mn eerste was het meteen raak, dus het zegt helemaal niets hoor!!

Groetjes Monique

Hoi Piep

Leuke naam trouwens

Jeetje 9 jaar dat is niet niets

Ik hoop idd voor je dat het bij jullie sneller gebeurd

groetjes natasja

Hoi Piep,

Nou ik zou me ook druk maken hoor, maar volgens mij maken de meeste meiden zich hier wel druk rond hun NOD, ik wel in elk geval.
Bij mijn 1e was ik de 2e ronde zwanger, maar nu vrees ik ook dat het nooit meer lukt en weet ik wat ik me allemaal in mijn hoofd haal, het is gewoon moeilijk iets af te wachten wat je zo slecht in de hand hebt!
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en de rest erbij!

Liefs mij

Terug
Bovenaan