Ik ook zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Heb het al op een paar topics gezegd, maar ik ben
ZWANGER!!! Had al een x negatief getest, maar nu de 2e test toch positief. En dit nog wel in de 1e ronde!!!

Weet t nu bijna 2 uur, en de twijfels komen natuurlijk.
Is de test wel betrouwbaar? Moet ik soms nog een keer testen?
En wat ik ook best eng vindt, ik zit natuurlijk nog in de kritieke periode.
Wat mag ik doen met sporten en met eten enzo. Allemaal vragen.

Nouja, nu ga ik er van genieten, en ik verheug me er nu al op wanneer ik het kan vertellen aan familie en vrienden (en werk natuurlijk)

Voor alle dames die ook aan t klussen zijn, heel veel glitters van mij!!!!!

************************* enz

nogmaals gefeliciteerd bieb,

wat je vragen betreft misschien kan ik er een paar beantwoorden. Tegen mij was gezegd dat je gewoon tot 4 of 5 maanden mocht sporten maar dat je op een gegeven moment moest uitkijken met buikspieroefeningen.

Als het je geruststeld kan je morgen nog een test doen en dan zal je zien dat de streep nog donkerder wordt. Ik had na de eerste positieve test nog 2 testen gedaan omdat ik het gewoonweg niet geloofde dat ik zwanger was.

Met het vertellen aan familie en werk doet iedereen dat anders de een verteld het meteen en de ander wacht een paar weken. Wij hadden gewacht dat ik ongeveer 7 weken zwanger was. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. mocht ik zwanger zijn van nummer 2 dan wacht ik de 12 weken af voor we het vertellen.

Nou meid geniet ervan ik hoop dat ik je zo een beetje opweg heb geholpen.

Lieve bieb,

Heb je op ons topic ook al gefeliciteerd maar hier ook nog maar een keer ..... van harte meisje. Geniet maar lekker .... ik ben echt heeeeel blij voor je en je gaat de boeken in als eerste zwangere klus babe

liefs happy

Joehoe, de eerste zwanger klus babe!! Ben echt blij voor je!

Geniet ervan en kom je af en toe nog wel buurten bij ons?

X Pip

Ik kom zeker regelmatig even kijken, ben erg benieuwd wanneer de volgende zwanger wordt,   hopelijk heel snel natuurlijk.

Eigenlijk wil ik t pas rond de 12e week vertellen, maar of ik t zo lang volhou. Mijn familie zie ik niet zo vaak, want wonen 2 uur verder, dus wil t vertellen als we weer s samen zijn. Ben bijna jarig, maar zal t niet vieren ivm vriend die net geopereerd is, denk dus ook niet dat mijn familie dan komt. Anders had ik t dan misschien verteld, dan maar geen 12 weken zwanger.   Dan maar een andere datum plannen.
Dan pas schoonfamilie (sorry ventje, zo wil ik t graag....) en dan vrienden.

Heb nu half jaar contract, loopt okt af, maar vertel t pas na 3 maanden ofzo, of dat t zichtbaar wordt. Daar ga ik me niet te druk om maken. Ben t ook nog niet verplicht.

Wanneer zal ik de huisarts moeten inschakelen?

pff wat een vragen opeens...maar wel leuk hoor!!!

hoi bieb

je kan morgen al naar de huisarts gaan die zal je dan doorsturen naar  de verloskundigepraktijk. tenminste zo ging dat wel bij mij

Hoi Bieb!

Gefeliciteerd zeg! Super hoor en geniet er maar lekker van!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan