Ik ook zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Net als mijn lieve klusbabe maatje Jacqy heb ik ook eindelijk 31-12 positief getest!!!

Na een mk, 16 rondes verder, zuur baarmoederslijm, een kijkoperatie en een dichte eileider verder (en een naderende IUI behandeling...) ben ook ik 'spontaan' zwanger geraakt!!!

En ja, het kan dus zeker.....

*********************************************** van mij aan iedereen!!

Hey Bieb,

Wat geweldig nieuws zeg voor jullie!!!
Gefeliciteerd geniet er ontzettend van!!! Naar al dat wachten toch een wondertje vindt het kei leuk voor jullie!!! En succes met je zwangerschap!!!

Liefs Sandy ruim 37wk zwanger van tweede kindje

Lieve Bieb,

Hier ook nog een keer!!!
Jeeeeeeej!!!!! Biebje is zwanger, biebje is zwanger, biebje is zwanger!!!!!

Meisje, ga ontzettend genieten, het is je enorm gegund!!
Mooie uitgerekende datum, maudy is van 8 september............zijn lieve kindjes hoor!!!

Dikke kus!!!

bieb; ook namens mij nogmaals heel erg gefeliciteerd meid ga heerlijk genieten, het is je van harte gegund ik ben heel erg blij

xx linda

lieve lieve bieb,

Ook hier, GEFELICITEERD!! leuk he zo'n eigen topic aanmaken! hahaha
Geniet er lekker van meis! Het is je zo gegund!

liefs Jacqy

@bieb: van harte gefeliciteerd meid. Het is jullie van harte gegund. Je was de eerste zwangere klusbabe, helaas mocht het niet zo zijn. Ik bewonder je positiviteit en geduld.
dikke kus,
een klusbabe

wow bieb! wat een goed nieuws!

gefeliciteerd meid!!!
kun je er wel van genieten ondanks je eerdere miskraam?

liefs Carina

carina; ik probeer er van te genieten, maar het is toch nog beetje onwerkelijk en ook wel eng. Ik krijg gelukkig 12-1 al 1e echo, en dan zal ik hopelijk geruster zijn. Als ze al kunnen zien dat het geen bbz is zoals vorige x dan zal ik er vast meer van kunnen genieten

Meiden, bedankt voor de felicitaties!!!!

Terug
Bovenaan