Ik probeer mijn andere kinderwagen te verkopen.........

Hoi allemaal,

Ik zou heel graag jullie hulp willen gebruiken.
Ik heb heb hele mooie stoere kinderwagen maar die is te "zwaar" straks voor mij na de bevalling. (baarmoederverzakking na eerste bevalling!!) Dus wij hebben een tweedehands bugaboo gekocht omdat die lichter is in gebruik en in de auto tillen is ook minder zwaar.

Nu staat al een paar weken onze kinderwagen op marktplaats en ik krijg heel weinig reacties, dus bij deze vraag ik jullie, ken je iemand of ben je iemand die interesse heeft in mijn kinderwagen laat het mij dan weten, het gaat om de volgende wagen.
Een rode stoere Mutsy Urban Rider met 4 luchtbanden waarvan de achterste twee wielen ook kunnen zwenken. inclusief de reiswieg met dekbedje en dekje, buggyzit en warme voetenzak en de adapterset voor de maxi cosi. Ik heb helaas (nog) geen foto maar hij staat ook op de mutsy site onder colours05 en dan sport.

Ik hoop dat het nu wel gaat lukken.....

Groetjes, Angel      

Hoi,

Het is dat ik zelf ook al een Mutsy heb. Maar ik wil even zeggen dat het een heel fijne wagen is. Makkelijk en wendbaar. En sinds kort kan er (ligt aan het model) ook een duozit op. (baby en ouder kindje) Dus een handige wagen voor de toekomst.
Succes met verkopen!

Groetjes, Kat

hoi,

ik durf te weden, dat als je er een foto bij plaatst, dat ie zo verkocht is...
Het lijkt mij een heel goede kinderwagen. Ikzelf ben alleen op zoek naar een limoen of appel groene kinderwagen..

groetjes en sterkte met verkopen

Hoi!

Ik was eerst heel enthousiast over de Buzz, maar vraag me een beetje af hoe die het doet in de sneeuw of buiten terrein. Dat voorste wieltje is vrij klein!
De Mutsy hebben we geprobeerd in de winkel en was volgens mij wel wat log en zwaar, maar heeft wel vier prachtige stevige banden!!

Hoeveel euries zou je er voor willen hebben?

Groetjes, Harma

Hoi
Heb net op marktplaats gekeken en ik denk dat de vraagprijs te hoog is.

Vanmiddag zijn wij bij babymax geweest en daar hadden ze ook de mutsy urban rider en die was in de aanbieding voor 395 euro met alles erop en eraan.
Ik weet niet hoeveel de wagen gebruikt is maar een lager bedrag en een foto helpen misschien.
Ik zou hem wel willen hebben voor 150 euro maar dat zit er niet in denk ik
groetjes sacha

Terug
Bovenaan