ik probeer zwanger te worden

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal</p><p>Ik wil zo graag zwanger worden maar het lukt niet. ben moeder van 3 kinderen. En wil graag een vierde maar mijn vriend komt niet klaar in mij kan je van voorvocht zwanger raken </p>

Voor zover ik weet kan t wel, ze waarschuwen ook altijd als je niet zwanger wil worden voor voorvocht. Toch moet je denk ik  wel heel vruchtbaar zijn of hij hele sterke zwemmers wil dat echt lukken.. Maar dat is meer uit de ervaring dat wij ruim 1.5 jaar bezig zijn geweest en allebei kern gezond en zelfs dan is het blijkbaar soms lastig..  toch misschien klaar kom probleempje proberen op te lossen, of heel veel geduld hebben denk ik!!
Succes!!

Misschien heel stom maar je zou het ook in een bakje op kunnen vangen en rond je vruchtbare periode zelf kunnen insemineren met een spuitje, als hij daar voor open staat dan is het toch van hem, gewoon na het vrijen nog eens afmaken samen, wij doen dat nu als het “moeten” word ook zo is er geen druk van presteren voor mijn man en hij is daar tevreden mee ☺️

Ja zo ben ik de 1ste keer zwanger geworden maar wat is er veranderd na jullie 3 andere kinderen

In voorvocht zitten geen levende zaadcellen, Behalve Als hij daarvoor is klaargekomen en dus achterblijvers zijn? 

Mag ik vragen waarom je vriend niet in jou klaarkomt? Wilt hij geen kinderen meer? Want dan wordt het lastig en zou je er goed over moeten praten.. als hij wel kinderen wilt ook.. zou ik zeggen, geen zaad verspillen en gewoon in jou klaarkomen :p 
Gr Lisette

Terug
Bovenaan