Ik schijt in mijn broek!! Slaap slecht!

Even zeuren, gelukkig kan dat hier hihi;

PFFFF...... ik word echt gek van mezelf. Ik heb gewoon kriebels in mijn buik alsof ik een klein kind ben!

Aan de ene kant verheug ik me op de geboorte van onze zoon en broertje en aan de andere kant wil ik niet ingeleid worden maar natuurlijk bevallen! Zoals bij mijn eerste (dat was een eitje). Ik heb helaas geen keus dus ik zal het moeten nemen zoals het komt. Ik heb gister naar de verloskamer gebeld voor een inslapertje zodat ik zondag iniedergeval GOED slaap. Nu word ik een (gem. 5 X)paar keer per nacht wakker om te plassen, harde buiken of omdat ik nachtmerries heb over het inleiden! Vannacht schoot ik overeind omdat ik dacht dat mijn vliezen gebroken waren (gedroomd!)
Want als de bevalling nu toch spontaan zou beginnen dan houd dat in dat mijn zoontje 1 week in het ziekenhuis moet blijven net als mijn eerste. ivm met infectiegevaar (atrium heerlen weet ECHT niet wat er toen met mijn dochter was!) Dus worden nu alle risico's weg genomen door antibiotica toe te dienen (in Orbis Sittard). tijdens het inleiden zodat hij goed beschermd is bij geboorte.

IK wil nog even kwijt dat in tot nu toe echt ontzettend tevreden ben over het Orbis Fijne artsen en gyn.

Ik hoop maar dat ik maandag meteen terecht kan en niet tot de middag moet wachten!!!

Groetjes een bangeschijterd hahaha

Jullie succes!!

Hai,

Ik vind je persoonlijk nog heel stoer,hahaha.Ik voel me al met vlagen zoals jij je voelt en dat alleen maar voor een natuurlijke bevalling.Heb notabene twee prima eerdere bevallingen gehad,dus....watje!

Maar ik wens je superveel succes als de beeb vanzelf niet komt en hopelijk valt het allemaal mee.

Groetjes

Hoi hoi,

ik begrijp je bezorgdheid, loop tegen het zelfde aan. Morgen om 8 uur moet ik in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden, maar ik hoop dat ze nog voor die tijd uit zich zelf komt....
het is mijn 6e maar de andere kwamen allemaal spontaan tussen de 39 en 40 weken en nu ben ik dus bijna 41 weken.

toevallig vannacht ook gedroomd dat ik lag te bevallen, zou het iets betekenen??

hey hey

pfff weet wat je door maakt hoor!!
ik weet dat ik op 17 mei een kleine beeb in mijn armen gaat hebben ergens wel fijn dat ik de datum weet van de keizersnee maar ook wel lastig om dat je er nu nog een hele week tegen aan moet gaan zitten hikken!!

ik wilde je even heel veel succes wensen voor de komende dagen... en zal zeker duimen dat het allemaal mee gaat vallen voor je.

liefs Shirl.

Terug
Bovenaan