ik schok me kapot toen ik uit de keuken kwam

A

Anoniem

Guest
ik weet niet of mij kind zo snel is of dat het gewoon zo snel gaat maar toen ik uit de keuken kwam stond hij gewoon is de box wel wast houden aan de rand natuurlijk maar toch is dit normaal al zo snel hij heefd het de rest van de avond ook gedaan
van mij hoefd het alemaal niet zo snel het gaat alemaal al zo snel
hij kon al wel staan als ik zijn handen vast hield maar nog niet zelf
maar ik ben natuurlijk wel trots op hem
gr stephanie
ps hij is 7 en een halfe maand

hahaha daar moet je niet van schrikken, ik geloof dat dat toch wel een beetje de leeftijd is dat ze dat gaan doen als ik me het goed herrinner of is dat een maand of 9.
ach het is weer een hele nieuwe fase moet je maar denken. Leuk toch dat hij dat al kan.

Wees maar trots hoor.

groetjes irene

He wat leuk zeg en wat snel inderdaad. (Als hij net zosnel gaat als mijn neefje dan kan hij over een kleine twee maanden lopen.)
Ik dacht zelf nog van de week, dat de tijd zo snel gaat. Mijn zoontje wordt over een week al weer 7maanden en ik bedacht me dat het allemaal zo vlot gaat. Time flies when your having fun, komt echt tot zijn recht hier.
Jordy heeft nu uitgevonden, dat ie kan springen als ie opschoot zit. lees staat.
Ook heel gezellig. continue een hossend kind opschoot haha. Maar goed als ie maar lol heeft he.

groetjes Diana

hahah leuk joh!
volgens mij is het wel aardig snel inderdaad.
lijkt me een gek gezicht als je om kijkt en je kind staat opeens.... hiihih...

groetjes marijke

Leuk joh. Wel snel, maar als ze het eenmaal doorhebben dan is er geen houden meer aan.

Knap hoor...wordt het al bijna tijd voor veiligheidstoestanden in je huis he...Veel plezier met kruipen, want dat is de manier om dingen te ondekken he...

groetjes Yvonne

Hai,

Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken. Aaron stond ook al met 5,5 maand. Ik was op dat moment in de keuken, ik stond het afwas te doen, en me man hielp met drogen van het vaat.

Toen vroeg ik aan hem kan je even kijken of er in de woonkamer nog vaat is, op het moment dat hij naar de woonkamer liep. Zag hij net op tijd dat Aaron stond in zijn ledikant, maarrrrr zijn ledikantbodem was toen nog niet verlaagd. Dus mijn man rendde naar hem toe, en kon Aaron gelukkig nog net tegenhouden. Pffff net optijd, we waren erg geschrokken, en hebben gelijk zijn ledikantbodem naar beneden gezakt.

Aaron hijst zich nu overal aan op (deed hij al met 6 maanden) maar nu loopt hij langs de tafel, echt een leuk gezicht is dat.

Superleuk dat je kleintje staat, het zal dan ook niet lang duren voordat hij begint met kruipen!

Groetjes,
Sharon (moeder van Aaron 7,5 maand oud)

PS.
Ik probeer een foto te plaatsen maar wil niet echt lukken :( (volgende keer beter)

Terug
Bovenaan