Ja.... waar gaan we in Nederland naar toe. Ik vraag me echt af waarom er mensen zijn die het lef hebben om de openbare orde te verstoren door in te spelen op de angst van mensen.
Waarschijnlijk zat iedereen met een bonkend hart en een wit gezicht naar de gillende menigte te kijken. Het voelde voor mij als een nachtmerrie.
Van mij mogen ze deze halve zool echt opsluiten, we zijn veel te slap in nederland... er zijn altijd wel verzachtende omstandigheden, waardoor criminelen gaan hun gang maar en als ze gepakt worden hangt er toch geen zware straf boven hun hoofd. Door een typvaut in het dossier kunnen ze al strafvermindering krijgen... te zot voor woorden.
Zo... dat ben ik even kwijt... ik voel me zo gefrustreerd, waarom mogen we niet gewoon onze doden herdenken, waarom mogen we niet ongedwongen koniginnedag vieren, waarom.... vul maar in... Ga toch eens leven en ga daar eens van genieten ipv te proberen het leven van een ander tot een hel te maken...
Ik leef mee met de koninklijke familie... zij zullen zich helemaal kapot geschrokken zijn!