Ik sluit het af..... en ga verder... blik vooruit....

Dag lieve meiden!!

Na weer een eindeloze nacht, inclusief stroomstoring in onze hele streek en denk cq piekerwerk ben ik druk bezig het verhaal hier af te sluiten. Het streekzh wil ons schijnbaar gewoon niet meer hebben omdat ze denk ik het risico niet aan willen, mocht er wat misgaan... mijn zus heeft hier dus haar baby verloren en wij dus bijna onze zoon... weliswaar bij anderen gyns maar als je eerder binnengebracht wordt en je treft net even dezelfde die dan toevalligerwijze dienst heeft... hoe gelukkig wordt je daar dan van....

Maandag om half 9 gaan we bellen met Nijmegen. Dat we inderdaad "flabbergasted" waren door de opmerking van misschien toch nog vaginaal bevallen... dat hij waarschijnlijk niet de situatie doorheeft wat er hier allemaal afgespeeld heeft de afgelopen jaren...wat een littekens dat emotioneel heeft veroorzaakt... dus dat we absoluut begrijpen dat hij niet in week 37 wil opereren maar of hij dan toch echt in week 38 aan de slag wil gaan... en mocht ik eerder binnenkomen met gedoe dat hij dan echt gelijk een primaire sectio zet.... ik ben onwijs onrustig en heb er letterlijk pijn in m'n buik van...ben vandaag pas om 1500 uur uit bed gekomen... ben accu-loos....

heb gister nog even flink zitten brullen bij een nichtje. Zij heeft ook Nijmegen na een mislukte draaipoging met spoed dezelfde dag nog een sectio ondergaan en zij zou bij een eventuele 2e weer heel graag naar dit zhuis gaan... dus aan deze verhalen houdt ik me maar vast... het schijnt kwalitatief een goede afdeling te zijn... dus okay... voor die 4 dagen...

Maar goed, nu even lijfje rustig zien te krijgen... en toch nog zien te genieten van de beweging in m'n buik..... want het is zeker de laatste!!!

XXX

Zag dat het net was gelukt met een reactie....

Even wachten op een maandag dus....
37wk is ook wel vroeg toch ivm de rijping van de longetjes....

Suc6 en sterkte xxx

nou even afwachten lieverd wat ze zeggen, ben benieuwd. Kan me voorstellen dat je nu even helemaal op bent. Het kost je gewoon zoveel krachten van die narigheden!! Meid heel veel succes en probeer het idd een soort plekje te geven ook al gaat dat gewoon even heel moeilijk. En leg het idd nogmaals uit aan de gynaecoloog! Wie weet kun je nog een andere gynaecoloog vragen die meer begrip kan tonen dan die je nu hebt gehad?

@ Natasja, 37 weken is niet te vroeg voor de longetjes, mijn eerste werd spontaan geboren met 37 weken, vanaf dan mag het komen he! Spannend!!!
OOO Sunny, misschien start je meisje wel spontaan?!

Liefs

Als ze dan maar niet morgen besluit te komen met de weersvooruitzichten... dan bellen we toch echt wel een ambulance om ons weg te brengen... reistijd is al gauw 30 minuten..... lig ik straks daar langs de A15 te bevallen met een waxinelichtje en een gevarendriehoek achter m'n kont......

Hi Sunny,

Ik heb je verhalen mee gelezen! Wel allemaal heel vervelend, maar wel goed dat je duidelijkheid gaat scheppen.
Ik denk dat jij naar het UMC St. Radboud gaat? Ik kom zelf van origine uit de buurt van Nijmegen en ik ken beide ziekenhuizen niet uit eigen ervaring. Ik moet ook in het zk bevallen en ik mag voor het CWZ kiezen. Ik wil niet eens hier in het streekziekenhuis bevallen. Ik heb begrepen dat zowel het CWZ als het UMC zeer goed zijn op de gyn afdeling. Ik weet dat jouw ervaring nu anders is. Maar misschien dat zo'n gesprek echt duidelijkheid kan scheppen!

Er is volgens mij geen enkel ziekenhuis wat een kindje met 37 weken haalt. Ik weet dat de meesten toch tot 39 weken willen wachten. Dit omdat dit beter is voor het kindje. Mijn eerste is ook met 37 weken gehaald, maar dat kwam omdat de bevalling al spontaan op gang kwam. Door de stuit kreeg ik toch een keizersnede (hoe onze zoon lag, kon niet eens een gewone bevalling worden). Bij mij lag een dame die al 39 weken was en die dag een ks kreeg. Ook het CWZ en vele anderen willen dit pas met 39 weken doen. Ik begrijp je bezorgdheid en ik hoop voor jou dat er begrip komt uit Nijmegen.

Heel veel sterkte!

Gr. Tamara.
februari mama

Hey lieve schat,

Wat een gerommel zeg. Hopen dat je morgen meer begrip krijgt, want dit werkt ook niet zeg.
Even ontspannen want langs A15 bevallen...???? Dan weet je een ding zeker dat je alle kranten en nieuwsuitzendingen haalt!!!
Wij zaten ook zonder stroom en manlief zei gelijk nu niet bevallen hé! Haha die zag het ook al gebeuren met waxine lichtjes.
Nou lieverd we horen je morgen wel.
Sterkte!!!
Rianne

Terug
Bovenaan