Ik sluit me langzaam aan, aan bij jullie !

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben Tanja en ik kom van het oktoberforum. Ik was gisteren uitgerekend, maar heb zelf sterk het gevoel dat de kleine nog wel tot november blijft zitten.
Dus ik ga langzamerhand ook maar eens hier mee kijken.

ff in het kort..... ik ben dus Tanja. 29 jaar en woon in Dodewaard. Ik werk op een arbeidsgroep met mensen met een verstandelijke beperking. Ik ben getrouwd en heb een dochtertje van bijna 26 maanden. Als het goed is (  ) krijgt ze er een broertje bij.

Groetjes Tanja

p.s: en nu maar hopen dat mijn stukje eindelijk geplaatst wordt, want het forum werkt de laatste dagen niet echt lekker!!!

Hoi Tanja,

je bent welkom hier bij de november mama's!
Het is een gezellig clubje!

Liefs Nika  

Welkom!!

Ik had het eigenlijk net andersom. Ben 18 november uitgerekend maar mijn kleintje kondigde zich 2 weken geleden al aan.  Mijn eerste is  4 weken te vroeg geboren dus ik dacht....daar gaan we weer!!  Gelukkig zijn toen de weeen gestopt na ziekenhuis opname en inmiddels zijn we met veel rust houden alweer 2 weken verder.. Begin er nu in te geloven dat het toch een novemberbaby gaat worden.

Veel plezier bij de novembermama's!!

Mams79
37 wkn 1dgn  

Dank je wel voor het welkom !!!
Gisteravond kreeg ik even het idee dat het toch oktober zou gaan worden, maar helaas..... in slaap gevallen en nergens geen last meer van.
Ik wordt straks zo stront eigenwijs dat als het toch in oktober begint dat ik mijn benen bij elkaar houd tot november

Gelukkig dat de weeen zijn gestopt bij je...... nog 2 dagen en je bent in november !!!

Gr Tanja

Terug
Bovenaan