ik sluit me weer bij jullie aan..

A

Anoniem

Guest
vrijdag middag was ik lekker met manlief aan het winkelen.. daarna kopje koffie gedronken en kreeg buikpijn, ongikrampen ging na de wc en zag dat ik was gaan bloeden net een ongi maar meer bloed als normaal, ha gebeld en zegt dat dit een vroege miskraam is, ik vol me platgezegd heeeel erg klote en teleurgesteld en man lief ook, maar moeder natuur doet gewoon haa werk denk ik, ik wil graag zwanger worden maar denk dat ik er wat minder mee bezig ga zijn,

he meid,,,,,,

ik vindt het echt super kut voor je ...ik wens je veel syerke toe

xxx tamara

hallo, heel veel sterkte met verwerken van je miskraam want hoe je het ook went of keert je heb je toch even zwanger gevoeld!!!   ik hoop voor je dat je weer snel goed nieuws hebt,
groetjes wendy

Hello,

Zit ook in een grote dip was 1 1/2 wk over tijd, maar gisteren kwamen die verdomde rode duivels. Was gisteren alleen maar in een jankbui. Kan me voorstellen dat het voor jou en je man ook vervelend is en je vraagt je af waarom wij ? Hoe lang zijn jullie nu bezig ? Wij gaan nu voor de 7e ronde. Wens jullie heel veel sterkte en ik zeg maar zo wie weet wat 2007 voor ons brengt. Want je moet positief blijven zeggen ze dan.....

Gr. Marjolein

dankjewel dames, ik ben zwanger geworden in ronde 2 na het stoppen met de pil, dus was nog kort bezig, maar ik hoop dat ik gauw weer zwanger mag zijn ik sla wel een maandje over, dus hopelijk ik januari weer

Terug
Bovenaan