Ik snap er echt niks meer van!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

20 april eindelijk mijn 1ste ongi na mijn mk en daar waren we erg blij mee,maar nu zitten we weer met onze handen in ons haar!
Op dag 11 en 12 beetje bloedverlies gehad met slijm en toen hield t op,misschien ovulatiebloeding?????
Op dag 17 weer een beetje bloed,weer gestopt en nu vandaag dag 18 weer een beetje bloedverlies,innestelingsbloeding?????

Kan dit of verbeeld ik het me allemaal maar en houd mijn lichaam me ongelooflijk voor de gek?????

liefs Caro

Hallo Caro,

Ik hoop voor je dat je snel zicht krijgt op wat er aan de hand is. Het lijkt me erg frustrerend niet te weten wanneer je nu weer kunt plannen om weer zwanger te raken en of   er een kleine kans is dat je alweer zwanger bent. Succes en sterkte.

groetjes Nathalie

hoi caro,

toen ik voor het eerst zwanger was had ik bij 6 weken een lichte bloeding. niet meer dan een paar druppels. dat was dus de innestelingsbloeding vlgs mijn huisarts.
het kan natuurlijk dan fout gaan daarna, maar zoals jij het omschrijft zit er een week tussen en dat is niet goed.
heb je een test gedaan? dat kan ik niet lezen in je berichtje.
sterkte!
barbera

hoi hoi,

Wat vervelend nou allemaal dat je dit allemaal heb hopelijk
heb je gauw wat meer zekerheid over wat het kan zijn. Een
testje doen misschien ben je wel zwanger en anders even
contact opnemen met de ha als je het niet vertrouwt veel
succes in iedergeval.

Hou je taai kom wel goed veel liefs Ronda

Hoi hoi,

Nee ik heb geen test gedaan,want mijn NOD is pas 18 mei.

IK heb een beetje gezocht op google en nu heb ik info gevonden waarin staat  dat dit alles wel kan betekenen dat ik misschien zwanger ben.
Zal het proberen uit te leggen

20 april ong geworden,dag 11 en 12 beetje bloedverlies met slijm(eisprong had ik vorige keer toen ik zwanger raakte ook de 10de dag)dus dit zou een ovulatiebloeding kunnen zijn geweest.
vanaf 6 dagen na de eisprong kun je een innestelingsbloeding hebben(volgens zoeken via google)dat klopt in principe dus wel als je het berekent.

Was vandaag ook wel iets misselijk,vol gevoel,niet veel zin in eten,maarja of dit alles iets zegt

Ik kan dus nu ook niet eerder testen dan na mijn NOD,maar dat duurt nog zolang!!!!!

Hoe moet ik tot die tijd doorkomen???

Mocht de test dan negatief zijn denk ik dat ik inderdaad de vk maar eens ga bellen,want zo schiet het dan niet echt op!

liefs Caro

Hoi Caro..

Lijkt mij ook goed mogelijk bij je hoor!
Succes met afwachten meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi Linnepinnie,

Dankje meid!

Ik wens jou ook veel sterkte toe ,kan me voorstellen dat je in spanning zit voor 30 mei.

Gaan ze dan meteen onderzoeken doen of is dit alleen nog maar intake??

liefs Caro

Hoi Caro,
Jeetje meid wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.
Ik hoop voor je dat het een teken is dat je zwanger bent.
Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen
en ja 18 mei is nog een heel eind weg.

Meid veel succes en ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan