Ik snap er niets meer van!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Deze maand ben ik eindelijk begonnen met temperaturen. Ik hoopte op een beetje duidelijkheid, en geloof dat ik dat nu wel heb. Maarrrrrr:
Tot drie keer toe dacht ik een eisprong te hebben (ik voel er niks van) dus we hebben flink geklust. Maar nu vanochtend was mijn temp nog ietsje hoger dan gisteren, het is zo'n rare lijn dat ik niet goed weet hoe het zit.

Maar goed, ik wilde dus iets vragen......Vanaf gisterenochtend heb ik ineens last van zere (echt heeeeeeel zeer) tepels. Dit heb ik wel vaker gehad, alleen dan rond mijn nod. Dat duurt nu nog ongeveer twee weken. Dat kan het dus nooit zijn, en als ik zwanger zou zijn, zou dat op zijn langst vier dagen zijn, lijkt me stug dat je dan al zere tepels kan hebben hahahaha.

Hoop dat iemand van jullie dit herkent want ik weet het allemaal niet meer........
Liefs Annet

Helaas kan ik je geen hoopvol nieuws vertellen want ik had de vorige keer ook al twee weken voor ik ongi moest worden enorm zere borsten en werd dus gewoon ongi.
Ik hoop voor jou het iets anders is!
Misschien is het wel je ei?
Maar dat je temp blijft stijgen is ook wel vreemd.
Ik kan je helaas niet helpen.

LIefs Bibbi

Hoi Annet!
Ik blijf wel op jouw berichtjes reageren vandaag zeg, hahaha!
Mijn temp stijgt meestal ook nog even nadat ik een eisprong heb gehad, niet veel trouwens maar toch. De dag na de eisprong heb ik meestal 36,9, de 2e dag meestal ook maar op de 3e dag heb ik meestal 37. Op de 6e dag heb ik vaak een daling 36,8, ik weet nog steeds niet of dit wel of niet wat zegt, ik begin het zo langzamerhand als een slecht teken te zien aangezien ik nog steeds niet zwanger ben. Anyway, de dagen daarna blijft hij 37. En ik heb vaak dat hij een dag voor mijn ongesteldheid al begint te dalen. Maar soms blijft hij hoog totdat ik echt ongesteld ben.
En wat gevoelige borsten betreft, bij mij beginnen die juist na de eisprong gevoelig te worden totdat ik ongesteld ben. Maar als bij jou dat normaal gesproken pas het geval is rond je NOD, dan is dit wel spannend... Ik weet wel dat je melkklieren meteen beginnen te werken zodra het vruchtje bevrucht is en bij de ene vrouw is dat gevoeliger dan bij de andere vrouw...
Ik ga duimen voor je meis!
Groetjes Nicole

Hoi hoi

Nou, ik ben alleen maar heel blij met je hoor. En bovendien. ik heb wel 3 discussies gestart vandaag. Niet zo gek dus dat je steeds op mij reageert.

Wat die zere tepels betreft: Ik heb het echt altijd alleen maar net voor en tijdens mijn ongesteldheid. Ik was dus wel even flink verbaasd. En het is echt lastig want het doet al zeer als ik erop ga liggen. Of als ik tegen mijn mannetje aankruip.......niet erg gezellig dus.
Ik wist helemaal niet dat je melkklieren al zo vroeg gingen werken. Nou heb ik toch weer een klein beetje hoop!!!!! Maar goed, ik moet echt nog ongeveer 13 dagen wachten. Vind het maar lang maar goed........

Dankjewel maar weer, haha
Liefs Annet

Hormonen hormonen en nog es hormonen.. die doen met ons wat ze willen..
Ik heb ook elke maand weer wat anders.. nadat ik ongi was geweest voelden mijn tepels al pijnlijk.. heb voor de aardigheid mijn temperatuur es gemeten een paar dagen maar daar is ook geen touw aan vast te knopen.. ik voel mun eisprong wel maar wil gewoon es weten of ie hoog blijft tot mun ongi... ik heb dus meestal 36.8 maar had ook een keer 37.6 daarna weer 36.8 en vanochtend 37.. vaag hoor..
Misschien let ik wel teveel op alles maar dat gaat automatisch.. vandaag begon mijn neus zomaar iets te bloeden.. dan vraag je je toch af?

liefs Bats

Ben ik weer even.
Nu heb ik ineens een heel klein beetje bloed in mijn broekje. Ik weet niet eens precies wanneer dat innestelen gebeurt, maar vind het echt heel raar.
Iemand die weet wat dat nou weer betekent???

Zou toch zo leuk zijn allemaal............
Ik duim, liefs Annet

Hey Janet..

Als je nod pas over twee weken is dan zou dat heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn.. Hoop het voor je..

liefs.. Bats

He Annet,

Meis, dat klinkt toch wel hoopvol hoor!
Spannend.....!!!!!
Dat worden 2 spannende  weken van weer wachten en aftellen: AARRRGGGHHH!!

Succes!

Liefs Esther.

Terug
Bovenaan