ik snap er niets meer van...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Hoe is het met jullie??

Muisy, Ilse, Sarinaa, Cloewja en Beauty, hoe is het met jullie?? Ik hoop zo dat jullie hier goed nieuws komen brengen...

Ik snap er allemaal niets meer van... (Ookal is m'n NOD dinsdag pas, ik kon het niet laten...)
Heb gisteren een test gedaan (van de kruidvat), een heel licht streepje... Helemaal blij, maar vertrouwde het niet allemaal, dus gisteren gelijk een digitale gedaan... helaas niet zwanger...
Vanmorgen (zat me niet lekker) weer een test gedaan van de kruidvat, weer 2 strepen, de test streep was nu donkerder dan gisteren...
Ene kant erggg blij, maar toch nog onzeker, ik weet een streep is een streep en ik hoop dat hij niet 2x aan toe vals positief is...
Ga zo maar weer een test halen, en deze morgen ochtend uitvoeren...
Kan er slecht tegen... ben nooit zo onzeker, maar nu...pfff

Ik hou jullie op de hoogte!!!!

Liefs Laura

het klinkt alsof je zwanger bent maar kijk uit met te vroeg testen! ik heb ook gehad vorige maand 2x posi en toch ongi geworden! waarschijnlijk wel bevrucht maar niet blijven plakken en dat is het risico van te vroeg testen! anders weet je het niet en wordt je gewoon ongi!!
ik hoop van harte dat je zwanger bent
oh ja die digitale heeft meer hgc nodig. dus vandaar dat die nog niet zwanger aan geeft!
spannend hoor!
liefs

sommige testen werken eerder als andere daarom kan de ene test wel positief aan geven en een andere niet ik had dat ook kruidvat gaf heel licht positief toen deed ik predictor de vroege test gaf negatief maar ik ben nu 6 weken zwanger die streep komt er niet voor niks dus voorzichtig gefeliciteerd

Het lijkt mij dat je ook gwn zwanger bent hoor!! Er komt niet voor een licht streepje.. Indd voorzichtig gefeliciteerd

Spannend Laura!!! Weet je mijn onzekerheid nog van 2 wkn geleden? Was precies hetzelfde.. Ook een hele lichte streep. Ik hoop dat jij ook zwanger bent!! Laat je het morgen weten?
Liefs Chantal

En meid???? Heb je vanochtend nog getest? Ben erg nieuwsgierig maar ik denk dat ik je wel mag feliciteren!!

Liefs Lynn

Wow Laura alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!!!!!! Een streep is een streep!

Uit je verhaal op de maken was de negatieve test niet met de 1e ochtendurine. En dat is op zich logisch want voor je NOD is die misschien nog niet heel erg aanwezig, behalve met ochtendurine.

Ohhh spannend meid, maar dit lijkt wel op heel goed nieuws!!!!

Spannend... ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Haha moeilijk he om op je NOD te wachten.. Wij gaan in de week voor mijn NOD op vakantie en ga bewust geen test meenemen want komen op de dag van mijn NOD 's avonds thuis.. dus wil gelijk die volgende ochtend testen als ik nog niet Ongi ben.. vind het nu al spannend terwijl ik mijn ei nog niet heb gehad haha.

Liefs Renate

Terug
Bovenaan