ik snap er niets meer van

elize81

New member
bel ik de gynacologie op vast voor een afspraak..moet ik eerst een afspraak mk bij in zwang voor een termijn echo rond 9weken PAS, en daarna pas naar de gynacoloog..
vorige keer zat ik daar toch echt eerder..dit is toch laat..eerder zien ze geen hartactiviteit zegt ze..ik dacht bij 7 weken al..iedereen zegt ook weer wat anders!!
 
ik ben een mei mama ik heb ook met 7 weken een echo gehad zag toen gewoon een kloppend hartje vindt het raar maar misschien willen ze wat meer zekerheid dat ze daarom wat langer wachten
 
Heyy ik krijg met 7 weken een echo maar ze zei dat er meestal pas een hartactie is vanaf 8 weken.. ik denk dat ze hun eigen gewoon in willen dekken. Wel balen dat je niet eerder mag..
 
ze zei dat als er nog geen hartactiviteit eerder is ik weer teleurgesteld ben na mn mk..heb nu 3 april mn termijnecho en afspr bij gyn. poeh dat word lang wachten..hopen dat ik me in die tussen tijd meer zwanger ga voelen, want op wat grotere borsten en vermoeidheid na, en heel soms een golf v misselijkheid,voel ik nog niet veel..gelukkig ga ik ook nog even een paar dagen naar texel,er even tussen uit..
 
Terug
Bovenaan