ik snap er niets meer van..

A

Anoniem

Guest
Zo als jullie weten werd ik heel onverwachts na 16 dagen ongesteld wat best wel een domper was..

Maar het rare is nu dat is de laatste 4dagen zo ontzettend moe ben elke keer zware hoofdpijn door de vermoeidheid vandaag veel last van me buik..

als ik me oude cyclus zou houden zou tussen maandag en donderdag mijn nod zijn..

Ik snap gewoon helemaal niets meer van me lichaam..

Als het een korte ingie is geweest kan het ook een innesteling zijn. Gewoon even testen na je nod... spannend!!

Het was 4 dagen in totaal 1dag echt goed en dat was 2 tot 5dagen na mijn berekende eisprong

Je weet het maar nooit, je lichaam kan gekke dingen doen!

Spannend meis!!

Hey dromertje!

Ik heb mijn vorige cyclus ook een vreemde en vroege ongi gehad. Ook maar 1 dag echt ongi en verder wat spotting, 3 dagen in totaal.

Bij mij was het gewoon een ongi en dus niet zwanger. Ik heb dit aan mijn fertiliteitsarts voorgelegd afgelopen woensdag en zij bevestigde eigenlijk wat ik zelf al dacht: elke cyclus is anders en ook als je altijd regelmatig ongesteld bent, kan er wel eens een vreemde menstruatie tussen zitten.

Ik denk dat dit ook voor jou geldt, helaas. Je schrijft dat je wel 1 dag echt ongi bent geweest, daarom denk ik dat jij een rare cyclus achter de rug hebt en niet zwanger bent.
Als je komende ongi weer zo vreemdis, kun je er natuurlijk testje tegenaan gooien, want sommige meiden verliezen tijdens hun zwangerschap op hun 'nod' nog meerdere rondes wat bloed.

Ik duim voor je dat ik ongelijk heb en je gewoon hartstikke zwanger blijkt!

Liefs Daisy

Ik heb me zelf voorgenomen om eind volgende week als ik nog zo moe ben een test te doen is die nega dan de huisarts te brllen zij gaan toch als eerste vragen of je een test hebt gedaan.

Terug
Bovenaan