Ik snap er niets van....iemand ervaring?

A

Anoniem

Guest
Zoals ik vorige week al had laten weten, had ik vorige week woensdag helaas weer bloedverlies. Dit zette donderdag en vrijdag normaal door. Zaterdag verloor ik nog maar een klein beetje (bruinig) bloed, eigenlijk alleen s morgens, dus ik was al helemaal blij dat het zo kort duurde ;-)
Maar nou had ik gister opeens weer een beetje (roder) bloedverlies, maar het was niet echt veel. Maar vanmorgen verloor ik weer meer (rood) bloed en ook met afvegen was het best wat....
Ik heb normaal nooit dat het stopt en dan toch weer doorgaat...
Begint het hele circus nu weer opnieuw? Of was het gewoon nog niet klaar?

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor de reacties!

Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat je gewoon nog niet klaar was.....Misschien is er nog iemand die je beter kan adviseren.

Sterkte meid!! Liefs Lynn.

Hoi StessC,

Ik heb idd ook 1 keer zo'n cyclus gehad. Altijd precies op tijd, behalve die ene keer. Bij mij was mijn ongi gewoon wat van slag denk ik. Geen zwangerschap iig.

Ik hoor en lees ook wel eens dat een vreemde ongi zoals deze weldegelijk kan wijzen op een zwangeschap. Bloedverlies kan er bij horen!

Je kunt wachten tot je misschien weer ongi wordt de komende cyclus. Je kunt ook voor je eigen geruststelling en zekerheid een testje doen. Dn weet je het snelst waar je aan toe bent.

Laten we hopen dat er in het laatste geval twee dikke vette strepen verschijnen!

Liefs Daisy

hey meid,
sorry kan je niet helpen...
Maar wat Daisy zegt kun je wel proberen, je hoort vaker van die verhalen. Even een test, weet je het zeker!

wel ervaring, maar dan enkele dagen bloedverlies bij klusweken. Dat is dan elke keer geen zwangerschap.
Op deze manier bloedverlies bij NOD geen ervaring mee.
Testje doen?
Succes ermee

Hallo,

Ik weet niet wat het is maar ik heb precies hetzelfde. Woensdag ongesteld geworden en zaterdag was het zo goed als over, zondag was ik er helemaal vanaf.
Dinsdag begon het weer. Eerst wat bruinverlies maar vanmorgen toch ook weer een beetje bloed,.
Ik heb ook geen test gedaan maar lijkt me niet heb ook steeds krampen in mijn buik

Groetjes Lena

Hallo allemaal, sorry voor mijn late reactie, zat voor mijn werk ruim een week in het buitenland, vandaar.

Ik heb trouwens wel, tegen beter weten in, een test gedaan en die was negatief. Zonde van de test, haha.....

Inmiddels zit ik weer in mijn vruchtbare periode, dus we klussen er weer vrolijk op los ;-)

In ieder geval nog bedankt voor al jullie reacties!

Terug
Bovenaan