Ik snap er niets van, nog niet ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik snap er niets van. Had tussen 1 en 3 mei ongi moeten worden, gisteren een test gedaan en was negatief.

Het gekke is dat normaal gesproken ik al drie dagen van te voren aanvoel of ik ongi moet worden en deze maand helemaal nergens last van. Niet dat ik ongi moet worden maar ook geen andere verschijnselen.

Het is nog vroeg misschien komt het vandaag wel....ff afwachten dan maar...

Liefs Cindy

hé spannend voor je!

ik hoop dat je volgende test positeif is, al is dat niet deze ronde misschien de volgende dan wel.

kus bren

Hey Cindy,

Ik begrijp helemaal hoe je je voelt.
Ik moest 30 april ongi worden en ben het nog steeds niet.
Heb ook helemaal geen gevoel dat ik het moet worden,
heb al wel 2 testen gedaan maar die geven allebei negatief aan.
Ik snap   er ook niet meer van. Ik ben 2 maanden echt heel regelmatig (29 dagen)
ongi geweest, dus wat mijn lichaam nu weer voor mij in petto heeft is voor mij een raadsel .................. ik hoop nog steeds dat ik zwanger ben maar de testen geven toch het tegenovergestelde aan ............. vreemd........... zou het toch nog kunnen?

Heel veel sterkte

Liefs Sandra

hoi cindy
en vandaag al ongitekentjes?

Spannend hoor!

Ben je altijd wel regelmatig?Ik zou toch voor de zekerhied nog een ander testje proberen hoor.Of in iedr geval zorgen dat ik er een in huis van het weekend.
Ik duim voor je dat de ongi wegblijft.
groetjes

cindy

Hoi,

Ik had de eerste twee maanden een cyclus van 29 dagen en de derde keer 32 dagen.
Dus het duurt nu of nog langer of.....misschien mag het toch zo zijn....

Ik heb een clear blue test gedaan en ik heb nog een in huis.

Afwachten maar......

Ik heb zo'n gemengd gevoel best irri.

Liefs Cindy

hoi Cindy

ik had twee maanden gelden ook die twijfels en toen heb ik op aanraden van iemand op het forum de tampontest gedaan
En toen zag ik meteen wat bloed,dus was ik van het onzekere gedoe af.

Ik zou de test bewaren tot morgenochtend dan ben je de 3 dagen verder die ze adviseren en wie weet...............

Ik duim voor je hoor,wie weet helpt het !

doeidoei

Hoi Cindy,

Hoe gaat dat in zijn werk dan die tampontest, moet je die een bepaalde tijd inhouden?

Liefs Cindy

hoi Cindy ,ben ik weer.

Die tampon breng je in ,zo diep mogelijk is het best.Dan laat je hem een half uurtje zitten en dan kan je kijken hoe die bovenkant er uitziet.

Bij mij werkte het hoor,op de tampon zat toen wat bloed en mijn ongi zette pas dagen later door.

Ik hoop dat het bij jouw beter werkt en dat je er niks op hebt.

Laat je het nog wel effies weten?

doeidoei sterkte hoor!

Terug
Bovenaan