Ik snap er niets van!

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Na vandaag snap ik werkelijk niets meer van mijn eigen lichaam.
Ik ben bijna 5 maanden met de pil en gestopt en zou afgelopen maandag (28/04/08) ongesteld moeten worden. Dit gebeurde ook, echter héél licht. Ik heb misschien op één dag  2 druppels bloed verloren, het bloed dat ik verloren heb was donker een beetje bruinig van kleur . Normaal gesproken duurt mijn menstruatie ongeveer 4/5 dagen. Vanmorgen ben ik een testje gaan halen en hieruit kwam dat ik niet zwanger ben. Ik ben echt ten einde raad, mijn huisarts heeft 2 dagen vrij (ivm koninginnedg en hemelvaart) en ik weet echt niet wat er aan de hand is. Ik ben hartstikke bang dat er iets mis is.

Zijn er nog meer mensen die dit al eens hebben meegemaakt?? Ik hoor het graag!

Groetjes Denise

Hallo,

Klinkt heel herkenbaar hoor, zou gewoon nog even een weekje wachten en dan nog eens testen, ben je wel altijd op tijd met je menstruatie dan? Ikzelf ben nu al 1 jaar bezig,  2 miskramen gehad. Vertrouw mijn lichaam dus ook niet meer, ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ook nog teken gehad.

Succes, liefs Esther

Hoi Denise,
Het gebeurt vaker.
Veel meiden hier op het forum hebben dit.
Dus je bent gelukkig niet de enige.
Ik zou gewwon nog even afwachten en volgende week nog eens testen.

sterkte

Liefs
Anita

Hoi!

Ik herken het ook
Ik zou tussen 28 en 30 april ongi moeten worden, maar werd het 26 april, 2 dagen, terwijl het normaal langer duurt (zie topic over innestelingsbloeding) Ik ben ook al ongeveer een half jaar gestopt.
Misschien heb je te vroeg getest en was het bij jou een innsetelingsbloeding, ik hoop het voor je. Ik zelf heb nog niet getest omdat ik nu weer een heeeeel klein beetje bruin bloed verlies, misschien morgne om   toch wat duidelijkheid te krijgen.

Succes met zwanger worden

Groetejs janne

hoi denise als je normaal een regelmatige cyclus hebt dan kan het heel goed zijn dat het een innestelingsbloeding is geweest!!! ik had dat nl ook toen ik zwanger werd van de eerste ik dacht toen ook wat gek alweer ongi maar dit was toen heel anders als normaal dit was bij mij toen ook bruinig van kleur en helemaal niet zoveel als een menstruatie en na anderhalve dag was het weer weg toen begreep ik er ook niks van,ongeveen een week later begreep ik het wel toen ik die positieve test in mijn handen had hihihi bij mij was het dus een innesteling ik hoop voor jou ook!!! ik zou nog ff wachten want als het je innesteling is geweest dan heb je natuurlijk te vroeg getest want het eitje heeft toch zeker 5 tot 7 dagen nodig voor zich goed te kunnen nestelen!!! hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen! succes en hou je ons op de hoogte?
liefs miranda

Hai,

Toen ik gestopt was met de pil was ik ook heel onregelmatig ongesteld...de ene keer had ik een cyclus van 66 dagen, dan weer een cyclus van 34 en ga zo maar door.
Nu is dat nog steeds zo...ruim een jaar later.

Ben nu begonnen met Clomid om een eitje te laten rijpen, en Pregnyl om de eisprong op te wekken. Vandaag mijn eerste inseminatie gehad. Spannend.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, maar ga anders voor de zekerheid vrijdag even langs de huisarts als het je niet lekker zit.

En oh ja, als ik ongesteld moest worden had ik net als jij soms een paar drupjes bloed, en dan weer niet...maar uiteindelijk zette het later toch door, ook al kon hier dan nog wel 2 dagen overheen gaan.

Succes

Lfs N

Ik heb hetzelfde gehad bij mijn zwangerschap van Lotte. Ik heb toen op de 35e dag van mijn cyclus getest. Ik voelde me al een tijdje echt zwanger, verloor ook wat bruine afscheiding. Negatieve test. Ik snapte er ook niks van, ik wist zeker dat ik zwanger was. En achteraf was dat ook zo.

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik ben normaal gesproken netjes op tijd ongesteld. Deze keer dus ook, voor zover ik het een menstruatie kan noemen. Ik heb nu geen last meer van bloedverlies of donkere afscheiding, want echt bloedverlies kon ik het niet noemen. Ik heb dit dus ongeveer anderhalve dag gehad.
Ik ga vrijdag naar de huisarts, even voor de zekerheid en ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan