Ik snap er niets van!

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Na vandaag snap ik werkelijk niets meer van mijn eigen lichaam.
Ik ben bijna 5 maanden met de pil en gestopt en zou afgelopen maandag (28/04/08) ongesteld moeten worden. Dit gebeurde ook, echter héél licht. Ik heb misschien op één dag  2 druppels bloed verloren, het bloed dat ik verloren heb was donker een beetje bruinig van kleur . Normaal gesproken duurt mijn menstruatie ongeveer 4/5 dagen. Vanmorgen ben ik een testje gaan halen en hieruit kwam dat ik niet zwanger ben. Ik ben echt ten einde raad, mijn huisarts heeft 2 dagen vrij (ivm koninginnedg en hemelvaart) en ik weet echt niet wat er aan de hand is. Ik ben hartstikke bang dat er iets mis is.

Zijn er nog meer mensen die dit al eens hebben meegemaakt?? Ik hoor het graag!

Groetjes Denise

Hallo,

Klinkt heel herkenbaar hoor, zou gewoon nog even een weekje wachten en dan nog eens testen, ben je wel altijd op tijd met je menstruatie dan? Ikzelf ben nu al 1 jaar bezig,  2 miskramen gehad. Vertrouw mijn lichaam dus ook niet meer, ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar ook nog teken gehad.

Succes, liefs Esther

Hoi Denise,
Het gebeurt vaker.
Veel meiden hier op het forum hebben dit.
Dus je bent gelukkig niet de enige.
Ik zou gewwon nog even afwachten en volgende week nog eens testen.

sterkte

Liefs
Anita

Hoi!

Ik herken het ook
Ik zou tussen 28 en 30 april ongi moeten worden, maar werd het 26 april, 2 dagen, terwijl het normaal langer duurt (zie topic over innestelingsbloeding) Ik ben ook al ongeveer een half jaar gestopt.
Misschien heb je te vroeg getest en was het bij jou een innsetelingsbloeding, ik hoop het voor je. Ik zelf heb nog niet getest omdat ik nu weer een heeeeel klein beetje bruin bloed verlies, misschien morgne om   toch wat duidelijkheid te krijgen.

Succes met zwanger worden

Groetejs janne