Ik snap er niets van

A

Anoniem

Guest
Ik moest vrijdag ongesteld worden en eergisteren en gisteren had ik een beetje bloed met veel slijm. Vrijdag test gedaan en vandaag weer maar negatief. Weten jullie wat dit is? Ik word er gek van!

Hey wondertje!

Wat een onzeker gedoe allemaal zeg! Het is inderdaad vreemd! Het kan een voorbode zijn van je ongesteldheid maar ook een innestelingsbloeding zijn.

Ik had bij de eerste zwangerschap echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar het kwam niet. Eerst was de test negatief en die van twee dagen later was positief! Het kan soms een paar dagen schelen dus misschien moet je nog een week wachten en als je dan nog niet ongesteld bent, weer testen, dan zal hij vast positief zijn!

We duimen meid!

xxxxxxxxxxxxx me

hoop dat je snel meer zekerheid hebt en dat je een positiev test in je handen mag houden!
liefs

Bedankt voor jullie berichten! Ik hoop zeker dat het positief is over een paar dagen! Ik moet er echt steeds aan denken en elke keer als ik iets voel dan denk ik dat het zover is (dat ik dus echt ongesteld word), maar nee, nog niet. Vanmiddag had ik wat meer bloed, maar echt niet veel, daarna niets meer. Ik hoop zoooo dat ik zwanger ben!! :) Ik hou jullie op de hoogte!

Hoi,
Ik had dat met mijn laatste zwangerschap ook. Ik heb wel vijf testen gedaan voordat de uitslag positief was. Sommige mensen maken het hormoon wat minders sterk aan!
Succes!!

Hier nog iemand die het hormoon pas laat ziet. Ik verlies alleen 's morgens een beetje geronnen bloed, maar dat heb ik bij de andere twee ook gehad. Ik maak me er nu (gelukkig) niet zo druk om.
Succes meid en hopelijk hebben veel mensen een positieve test een deze dagen in handen.

Dikke knufff

Hi!
Vandaag weer een test gedaan, ik dacht echt dat ik zwanger was!Ik was nerveus, maar ik kon niet wachten om het aan mijn man te vertellen...maar het was negatief. Heb net op internet gelezen over het ontpillen, bestaat dat echt? De vorige keer was ik gelijk zwanger. Nu, als ik lees over dat ontpillen...maar ik me een beetje ongerust. Ik ben jong, maar ja, dit zou echt het perfecte moment zijn om nog een kindje te krijgen (vanwege het kleine leeftijdsverschil tussen de eerste en de tweede). Toch heb ik nergens gelezen over wat bloed, ik hoop dat het in mijn geval innestelingsbloed was...
Jullie succes and a big hug!

Nog steeds niet ongesteld, na 11 dagen. Toch durf ik niet te hopen dat ik zwanger ben...te mooi of waar te zijn? Vrijdag ga ik een test doen. Ik ben benieuwd...

Terug
Bovenaan