Ik snap er niks meer van? Ovulatietesten ..

<p style="text-align: right;">Hallo, ik ben mezelf gek aan het maken en ik moet het even van me afschrijven.</p><p> </p><p>We zitten in ronde 7 en ik merk dat ik er erg veel mee bezig ben.</p><p> </p><p>Ik heb een app en die geeft mijn eisprong aan. Dit klopte de voorgaande maanden altijd maar nu snap ik niet meer hoe het zit. </p><p>Volgens de app had ik op 5 juni mijn eisprong. Een ovutest gedaan en deze was positief. </p><p>5juni positief</p><p>7juni positief</p><p>8juni positief (knaller?)</p><p>9juni positief</p><p>11juni positief</p><p>12juni positief</p><p>Ik heb ooit eens gehoord dat je na de eerste positieve test eigenlijk niet meer hoeft te testen maar geen idee waarom ik dit wel bleef doen.</p><p>Ik weet nu dus niet hoe het zit en wanneer ik moet beginnen met tellen (dpo). Volgens de app heb ik volgende week zondag 19 juni mijn menstruatie en dit klopte voorgaande maanden ook. </p><p> </p><p>Nu heb ik dus ook wat "symptomen" en alles maakt me heel onzeker. </p><p>Vanaf de eisprong al krampjes en af en toe wat steekjes. Blauwe aders op mijn borsten en soms wat branderige tepels. Een hele droge mond sinds 2 dagen. Slecht slapen. Winderigheid en borrelende darmen maar wel obstipatie. Bloedend tandvlees bij tandenpoetsen sinds vanochtend. </p><p> </p><p>Weet iemand hoe het nu zit want ik snap het niet meer... </p><p> </p>
 
Ben je niet te laat begonnen met testen? Want normaal is een ovulatietest 1-2 dagen voor je daadwerkelijke ovulatie positief.
 
Dat is dan iets waar ik nog niet aan had gedacht ?. Ging gewoon van de app uit klopte anders ook hahah. 
Maakt me alleen maar nog meer in de war nu weet ik helemaal niet meer hoe ik moet tellen. 
 
Die van de action. 
Hoe bedoel je met het positief zijn? ik zie 2 duidelijke lijntjes haha. Ik heb een foto maar ik krijg hem hier niet geplaatst. Vanaf de 9e zijn ze wel wat lichter, maar normaal gesproken waren ze de dag erna meteen wit 
 
Je testlijn moet echt net zo donker zijn als de controlelijn dan is hij pas positief. Ik had ook altijd twee lijntjes. Maar ik heb ook maar 1 maand ovulatietesten gebruikt want ik werd er ook helemaal gek en onzeker van.
 
Dan is het 8 juni geweest, dus dan 1 tot 2 dagen later de eisprong? Dus nu 2/3 DPO? snap alleen niet waarom ik dan zoveel "symptomen" heb. Word echt gek van het wachten en van mezelf. 
 
Stel dat je wel 5 juni je eisprong had, dan zit je nu op 7dpo en zou een eventuele innesteling nu pas net plaatsvinden. Dat is nog te vroeg om al allerlei zwangerschapsklachten te hebben. Het is waarschijnlijk hormonaal, maar hoe je cyclus nu precies loopt is denk ik even afwachten
 
Terug
Bovenaan