<p style="text-align: right;">Hallo, ik ben mezelf gek aan het maken en ik moet het even van me afschrijven.</p><p> </p><p>We zitten in ronde 7 en ik merk dat ik er erg veel mee bezig ben.</p><p> </p><p>Ik heb een app en die geeft mijn eisprong aan. Dit klopte de voorgaande maanden altijd maar nu snap ik niet meer hoe het zit. </p><p>Volgens de app had ik op 5 juni mijn eisprong. Een ovutest gedaan en deze was positief. </p><p>5juni positief</p><p>7juni positief</p><p>8juni positief (knaller?)</p><p>9juni positief</p><p>11juni positief</p><p>12juni positief</p><p>Ik heb ooit eens gehoord dat je na de eerste positieve test eigenlijk niet meer hoeft te testen maar geen idee waarom ik dit wel bleef doen.</p><p>Ik weet nu dus niet hoe het zit en wanneer ik moet beginnen met tellen (dpo). Volgens de app heb ik volgende week zondag 19 juni mijn menstruatie en dit klopte voorgaande maanden ook. </p><p> </p><p>Nu heb ik dus ook wat "symptomen" en alles maakt me heel onzeker. </p><p>Vanaf de eisprong al krampjes en af en toe wat steekjes. Blauwe aders op mijn borsten en soms wat branderige tepels. Een hele droge mond sinds 2 dagen. Slecht slapen. Winderigheid en borrelende darmen maar wel obstipatie. Bloedend tandvlees bij tandenpoetsen sinds vanochtend. </p><p> </p><p>Weet iemand hoe het nu zit want ik snap het niet meer... </p><p> </p>