Ik snap er niks meer van!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Gisteren schreef ik dat mijn temp al vijf dagen 36.8 was. Nu werd ik vanmorgen wakker en heb ik 37.1! Weet iemand wat dit betekent?? Ikzelf snap het niet meer!!

Ik heb wel nog steeds last van mijn borsten.

Liefs,
Lelie

wanneer moet je ongi worden of ben je overtijd.als je overtijd ben zou ik als ik jou was gaan testen omdat je ook zeg dat je last van je borsten heb.nou meis ik hoor het wel.knuffies pepe.

Na innesteling kan het zijn dat je temp nog weer verder stijgt, dus dit is heel goed mogelijk. Zelf had ik niet zo'n drietraps, maar het is dus heel goed mogelijk.

Ik had inderdaad last van mijn borsten, maar dat heb ik altijd na mijn eisprong en voor mijn menstruatie, dus daar kon ik niets op baseren.

Ik kreeg gewoon ineens in mijn hoofd dat ik een test moest doen (een paar dagen voor NOD), twaalf dagen na mijn eisprong. En de test was tot mijn grote verbazing positief. Dat is al weer een week geleden.

Mijn laatste miskraam was binnen twee dagen na een positieve test, dus dat kritieke punt heb ik gehad. En daar ben ik al heel blij mee.

Nu nog even afwachten, hoop in de 9e week een echo te krijgen. Ik heb helaas niet zo'n begripvolle huisarts als bij de zwangerschappen van mijn kindjes. Toen werd ik al heel snel doorverwezen naar de gynaecoloog (ik heb medische indicatie) en kreeg ik met 6 en 8/9 weken al een echo. Echt een opluchting als je dan een hartje ziet kloppen.

Maar goed nu weer even naar jou Lelie, wacht nog even tot 14 dagen na je eisprong (de dag voor de tempstijging) en probeer dan eens een test.

Succes en ik duim voor je.
Miep

Hoi dames,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik ben nog niet overtijd. Dit is de zesde dag dat mijn temp is gestegen van 36.8 naar 37.1, maar ik vind het wel spannend worden. Ik heb nu ook krampen in mijn buik!! Een klein beetje raar gevoel is dat. Ik wacht het gewoon even af..!! En ja borsten doen nog steeds pijn!!

Miep
Wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad. Ik duim voor je dat het nu wel goed gaat. Gelukkig ben je al over dat kritieke punt heen. Inderdaad raar dat ze je zo lang laten wachten!!

Liefs,
Lelie

Terug
Bovenaan