Ik snap er niks meer van.......

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wij zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje.
Vanaf vorige maand ben ik trouw mijn temperatuur aan het bijhouden en vorige maand klopte het echt helemaal. Maar deze maand vind ik het een beetje vreemd en weet niet meer zo goed van ik ervan moet denken.
18 juli (wat volgens mijn cyclus de dag van de eisprong moet zijn) ging   mijn temp omhoog (37.0), dus nog niets aan de hand, we hebben flink geklust dus dat kwam goed uit. Maar nu heb ik gisteren een temp gehad van 36.3 en vanochtend was hij 36.7. Ik snap er helemaal niks meer van. Houd mijn lichaam me voor de gek. Of heb je misschien een lagere temp tijdens de innesteling (ik probeer mezelf alleen maar moed in te praten) Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want ik snap er helemaal niets meer van.

Heel veel liefs San

Hoi San!
Grappig, wij hebben allebei het gevoel dat ons lichaam ons in de maling neemt. Maar dat van mij heeft niks met temperaturen te maken.
Wat jouw temperatuur betreft. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor maar ik heb inderdaad wel eens gehoord dat je op de datum van de innesteling een temperatuurdaling 'kan' hebben (hoeft niet persé). Maar ja, je temperatuur zou nu dan toch wel weer omhoog moeten gaan.
Nou ja, uiteindelijk moet je het toch echt afwachten, hoe frustrerend ook!
Succes in iedergeval!

Groetjes Nicole

ja , ik had dat gisteren ook normaal is mijn temp tot aan mijn ongi 37,3 maar , gister morgen en gister middag was hij 36,5 a 36,6 en gister avond was hij wel weer gewoon 37,3 dus , ik vind dit ook vreemd maar goed , ik ga voor je duimen hoor

Terug
Bovenaan