IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames,kom ik weer aan te zeuren....

had dus gister een test gedaan van de kruitvat en daar kwam een lichtstreepje!!!
maar omdat ik dat dus niet vertrouwde heb ik er 1 bij de DA gekocht!!!!
en die net met ochtend urine gedaan!!!!
maar daar was dus niks op te zien(ja na een min. of 7,maar dat vertrouw ik ook niet)
had er nog 1 van de kruitvat liggen en die dus ook maar weer gadaan,en daar kwam weer dat lichte streepje!!!!

HELP ik snap het niet!!!

denk dat ik gewoon nog een dag of 2 wachten moet!!!
mijn tempratuur was vanmorgen nog wel hoog...

ik ga vandaag lekker winkelen met mijn vriendin,we gaan naar Emmen!!!
kan ik mijn gedachten mooi ff ergens anders hebben.
maar ga dus nog wel ff een testje kopen!!!!!

nou dames bedankt voor het lezen...

xxx en liefs tam80

o ja
mijn NOD was dus zondag of maandag,
en normaal ben ik alijd prezies optijd....

Hoi

Als je licht streepje hebt ben je zwanger!! had ik paar maanden geleden ook...een   heel licht streepje op test van kruitvat...:)

Hoi,

Als je zwanger bent, dan heb je in het begin nog niet een hoge HCG-waarde, het hormoon waar die testen op werken. In pricipe zeggen ze dat als je een streepje of plusje krijgt, hoe licht dan ook, dat je zwanger bent, want positief is positief!
Elke test is weer anders en de een heeft minder HCG-waarde nodig als de ander. Ze zeggen dat ClearBlue al met een kleine hoeveelheid HCG een positieve uitslag geeft, dus misschien even deze halen? Is wel wat duurder, maar als dit je dan uit de onzekerheid haalt!

Groetjes Saskia

Hoi Tam80

Nou je houdt ons wel in spanning hoor!!!!

Ik lees nog af en toe mee hier op dit forum en ik kon het natuurlijk niet nalaten om op je berichtje te reageren.

Ik hoop zo voor je dat het dit keer RAAK is!! Alle tekenen zijn goed hoor! Je krijgt toch niet zomaar een tweede (al is het maar licht) streepje te zien op de test? Ik zou voor de zekerheid gewoon nog ff testen met een dure, die van ClearBlue is idd heel goed.

Meid, ik ga voor je duimen, want 12 rondes wachten is lang genoeg!

Suc6, lfs cee

Hallo,

er staat toch in de gebruiksaanwijzing dat een licht streepje ook betekent dat je zwanger bent. En als je al een paar tests gedaan hebt, en je kreeg bij allemaal een licht streepje...

toen ik zwanger was, had ik eerst drie tests gedaan die negatief waren, en toch wist ik bijna zeker dat ik zwanger was (wat dus ook zo was). Ik heb toen een test bij de apotheek gehaald. Schijnt dat die wat nauwkeuriger zijn. En die was wel positief.
En ze zijn nog veel goedkoper ook .

Succes!
Yana

hoi,,

wat een spanning zeg

maar ik denk ook dat je zwanger bent hoor, een streepje verschijnt niet zomaar op zo'n test
wel heb ik gehoord dat die testen erg gevoelig zijn van de kruidvat, dus het zou goed kunnen dat die andere nega geeft, omdat het nog zo vroeg is, ik zou als ik jou was een clearbleu halen meid! die  onzekerheid is niet prettig kan ik me voorstellen....

liefs sas

Hoi tam, wat vervelend dat je zo'n geouwehoer hebt met die testen. Snap dat je nu eindelijk weleens een beetje zekerheid wilt. Morgen of over een paar dagen gewoon nog een keer testen en dan hoop ik heel erg voor je dat ie positief is, dat heb je na al die tijd wel verdient. Liefs bobet
ps: heb je leuk gewinkeld in Emmen???

Terug
Bovenaan