Ik snap er niks meer van!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames was ik weer.
Ik heb al veel reacties van de week gehad van jullie ik moest vandaag 9 april ongie worden. Maar de test was vanmorgen negatief.

Ik snap er niks van me borsten doen zo,n pijn Ik heb de hele tijd honger me humeur is wisseld. Veel witte afscheiding. Misselijk. Pijn scheuten in me buik.
Ik slik al jaren geen pil en mijn cyclus is altokd regelmatig eerder ongesteld maar nooit later.
De zwangerschap bijsluiter zegt over 3 dagen weer proberen?
Wie heeft er nog meer last van of tips.
Wendy

Hoi wendy,

Heel vervelend voor je hoor!
Tips heb ik niet.........over een paar dagen weer proberen.
Ik heb toen getest met hele gevoelige test van matcare, zijn echt super gevoelig, kan je vanaf 6 dagen voor je nod mee testen, en ik had toen dus ook een positieve test.
Misschien maak je ook gewoon wat langzaam hcg aan, bestaat ook nog............

Geduld, geduld, geduld.............................irritant he?

Groetjes Rimke
19+5 weken zwanger

Hoi,

Een tijdje terug had ik in eens een cyclus van 33 dagen ipv 28! Dat kan wel eens gebeuren! Gevoelige borsten en afscheiding zijn zowel een zwangerschapsteken als een teken dat je ongesteld gaat worden,

Maar het kan dus ook zo zijn dat je over een paar dagen alsnog pos test!
Sterkte met afwachten!

He dat is lastig, die onzekerheid, ik ken het gevoel.
Maar ja, je cyclus kan per maand wel een beetje verschillen. Zo was ik afgelopen keer meer dan 4 dagen overtijd, en uiteraard had ik alle verschijnselen, dus durfde ik stiekem al te hopen dat ik zwanger was. Maar helaas, de rode duivels meldden zich. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om pas te gaan testen als ik een week overtijd ben. Scheelt testen kopen, haha, en ook een stukje onzekerheid.
Als ik op de verschijnselen af moet gaan, ben ik iedere maand zwanger, volgens mij houd ik me  voor de gek, omdat je zo graag zwanger wilt zijn, focus je je op alle potentiele pijntjes die je iets kunnen verklappen. Hoe frustrerend.
Wij zijn inmiddels in ronde 9, voor het eerste kindje. Mijn geduld wordt dus aardig op de proef gesteld.  

Kiki

Terug
Bovenaan