ik snap er niks meer van

hallo iedereen,ik weet dat ik hier eigenlijk niet moet zijn maar messchien hebben jullie ervaring met mijn vraag,hier komt ie:
afgelopen keer had ik cyclus van 30 dagen ,18 juni ongesteld geworden,ik ben afgelopen maandag [dag 11 van cyclus ]begonnen met ovaluatietesten van de kruitvat dehele week was het testvenstertje ongeveer dezelfde kleur als controlevenstertje en vanaf vandaag was het controlevensterje wel duidelijker dikker dus ik denk nu dat ik nog geen ovulatie heb gehad omdat het testvenstertje dikker van kleur moet zijn dan controlevenstertje,zou ik nu geen eispronh meer kunnen krijgen ?is het daar nu te laat voor?
ik maak me echt druk dat ik geen eisprong meer krijg,heeft iemand van jullie hier ervaring mee ?
ik hoop op reactie,alvast bedankt,
en iedereen proficiat met de zwangerschap
gr mutske
 
Het kan ook dat je gewoon een late eisprong hebt. Bij mij varieerde die ook van dag 9 t/m dag 19 (is nu dag 17 bij jou). Niet meteen zorgen maken dus; je hebt waarschijnlijk gewoon een onregelmatige cyclus.
Je ziet altijd achteraf wanneer je precies de eisprong gehad hebt (14 dagen voor je menstruatie). Als je vooruit kijkt vanaf je menstruatie kan de cyclusdag dus verschillen.

Veel succes!
 
Hai,

Als je je eisprong in kaart wilt brengen kun je het beste een temperatuur lijst bij gaan houden.
Als je begint bij de eerste dag van je menstruatie en dan iedere dag meten op dezelfde tijd en voordat je je bed uitgaat, dan zul je zien dat de temp omhoog gaat als je een eisprong krijgt. Dat duurt meestal een paar dagen dat de temp hoog is. Als ie hoog blijft, heb je kans dat je zwanger bent. Maar als de temp de gehele maand niet omhoog gaat, dan is de kans groot dat je geen eisprong hebt.
Raak dan niet gelijk in paniek, maar ga naar je huisarts. Die kan je zeker verder helpen.
Ik had geen eisprong en heb 6 maanden iedere morgen om 7.45 uur getempt en na 4 maanden hormonen slikken raakte ik zwanger. Inmiddels ben ik bijna 34 weken.
Heel veel succes ermee. Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn!!! Maar heb geduld!!!!!

Mariska
 
Terug
Bovenaan