Ik snap er niks meer van.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik op dit forum heb meegeschreven. Wel lees ik de laatste tijd weer zeer regelmatig mee. Ik zal nog even kort vertellen wie ik ben.
Ik ben Sanne 28 jaar en sinds november 2004 bezig met het proberen zwanger te raken. Sinds december loop ik bij de gyn. Gestart met clomid in de tussentijd ook een HSG gehad waaruit bleek dat mijn linker eileider verstopt zit. Daarna toch maar weer 3 maanden proberen met de clomid. De eerste eisprong na het HSG groeide het eitje natuurlijk aan de linkerkant en was die maand dus ook weer verloren. Dit is nu i.p. de laatste maand dat ik Clomid mocht gebruiken (slik het nmu 6 maanden). Nu mijn probleem... Vorige maand op dag 18 (ws dag 14 - 15 mijn eisprong gehad) licht bruine afscheiding 1 dag. Verder verliep de cyclus zo goed als normaal. 12 dagen na mijn eisprong bruine afscheiding en 2 dagen daarna zet mijn menstruatie door. Deze maand op dag 17 bruine afscheiding, ook weer gedurende 1 dag. Zag het al niet meer zitten natuurlijk, maar goed. Nu op dag 21 verloor ik slijm met daarin helder rood bloed. Dag 24 gisteren weer bruine afscheiding, met helder rood bloed en vandaag nog steeds bruine afscheiding. Ik snap er niks van. Op dag 12 van deze cyclus ben ik voor een folikelmeting geweest, die was toen 20,5 mm en normaal groeide de folikel dan nog een aantal dagen door en dan pas de eisprong. Als ik nu al bruine afscheiding heb zou ik denken dat ik dan morgen echt ongesteld ga worden en mijn eisprong dus toch rond de 12e dag geweest is. Ik wordt er zo moe van.......
Misschien heeft een van jullie ook al eens eerder zo'n vreemde cyclus gehad.

groetjes,

Sanne

hoi sanne,
jij hebt idd.een vreemde cyclus,kan je niet van op aan.
ik heb dat niet ben altijd precies op tijd maar wilde je toch even een hart onder riem steken en ik hoop voor jou dat je wat regelmaat krijgt in je cyclus en dat je dan gericht aan de gang kunt.Ik zit in de wachtweken na de eerste insemenatie,spannend dus maar ik zal voor je duimen en hopen dat het voor jou ook snel zover zal zijn dat je kan zeggen ik zit in de wachtweken.Groet gea

Terug
Bovenaan